Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Foto Arhiva

România: Magazinele online, printre cele mai rapide creşteri de pe piaţa eCommerce europeană

Magazinele online din România înregistrează una dintre cele mai rapide creşteri din Europa Centrală şi de Est, din punct de vedere al numărului de vizite de pe terminale mobile, cu o medie de 41%, arată rezultatele unui studiu publicat joi.

Share

Rl online 0 comentarii

Actualizat: 22.02.2018 - 12:50

Potrivit studiului realizat de reprezentanţii unei platforme de eCommerce din regiune, la nivel global, media numărului de vizite de pe terminalele mobile este de 46%, iar comparativ cu alte ţări din regiune România depăşeşte pieţe precum Slovacia, Polonia, Rusia sau Ucraina, unde media traficului înregistrat de platformele eCommerce de pe terminalele mobile este 37%, 31%, 27% şi, respectiv, 25%.

În plus, o tendinţă similară se remarcă şi în cazul site-urilor de modă, cumpărătorii online români preferând tot mai des să îşi facă achiziţii de pe terminalele mobile.

Datele magazinului online de modă Answear.ro arată că, în 2017, peste 60% din vizitele înregistrate în fiecare lună au fost realizate de pe dispozitivele mobile, în timp ce numărul de comenzi realizate direct de pe aceste terminale a crescut cu 30%.

Grupul Answear este prezent pe piaţa de eCommerce europeană în ţări precum: Cehia, Ucraina, Ungaria, Slovacia şi România. Pe plan local, platforma s-a lansat în urmă cu doi ani.

Comentarii

loading...