Potrivit studiului realizat de reprezentanţii unei platforme de eCommerce din regiune, la nivel global, media numărului de vizite de pe terminalele mobile este de 46%, iar comparativ cu alte ţări din regiune România depăşeşte pieţe precum Slovacia, Polonia, Rusia sau Ucraina, unde media traficului înregistrat de platformele eCommerce de pe terminalele mobile este 37%, 31%, 27% şi, respectiv, 25%.
În plus, o tendinţă similară se remarcă şi în cazul site-urilor de modă, cumpărătorii online români preferând tot mai des să îşi facă achiziţii de pe terminalele mobile.
Datele magazinului online de modă Answear.ro arată că, în 2017, peste 60% din vizitele înregistrate în fiecare lună au fost realizate de pe dispozitivele mobile, în timp ce numărul de comenzi realizate direct de pe aceste terminale a crescut cu 30%.
Grupul Answear este prezent pe piaţa de eCommerce europeană în ţări precum: Cehia, Ucraina, Ungaria, Slovacia şi România. Pe plan local, platforma s-a lansat în urmă cu doi ani.