În anul 2023, Pepco a angajat peste 30.000 de femei în lanțurile sale de magazine pe care le deține la nivel european.
Femeile reprezintă până la 93% din forța de muncă a retailerului în Europa, anunță Pepco, printr-un comunicat de presă remis cotidianului național “România liberă”.
La ora actuală, doar în România, un număr de peste 3.200 de femei lucrează în cadrul Pepco.
În majoritatea departamentelor, femeile reprezintă două treimi din forța de muncă.
De asemenea, în țara noastră, peste 1.380 de femei dețin poziția de manager de magazin și conduc echipe formate în majoritate tot din femei.
Femeile ocupă funcții diverse în cadrul Grupului Pepco, fiind prezente atât în consiliul de administrație, cât și în poziții de management și ca designeri, consilieri clienți, agenți de achiziții.
Clienții Pepco sunt în majoritate femei
Analizele interne ale companiei arată că femeile reprezintă 87% din clienții magazinelor Pepco.
În medie, acestea au în jur de 39 de ani și unul sau doi copii. 55% dintre acestea au copii cu vârste de până la 14 ani.
Până la 90-96% dintre femeile de pe majoritatea piețelor unde Pepco este prezent sunt familiarizate cu brandul. Într-un studiu realizat în 2023, clienții au subliniat că a face cumpărături în cadrul magazinului este o formă excelentă de evadare din cotidian.
Citește și:
Câte femei sunt acționari sau asociați în firmele din România. Statistica ONRC
Urmărește România Liberă pe X, Facebook și Google News!