23.7 C
București
duminică, 7 iulie 2024
AcasăSpecialRomanian PR Award la 10 ani

Romanian PR Award la 10 ani

Se împlinesc în această toamnă 10 ani de celebrare a excelenţei în relaţii publice, 10 ani de Romanian PR Award, un proiect durabil, „încăpăţânat” şi perseverent care a reuşit să adune an de an sub aceeaşi umbrelă parteneri instituţionali prestigioşi, nume marcante ale breslei comunicatorilor, concurenţi valoroşi şi zeci de tineri aspiranţi la o carieră în PR.

Astăzi, la 10 ani de la debut, Romanian PR Award este mai mult decât o competiţie şi o arhivă de proiecte de succes, este suma efortului a sute de comunicatori români care împărtăşesc împreună perspectiva strategică a relaţiilor publice.

Proiectată ca o competiţie modernă, apropiată de standardele şi anvergura competiţiilor occidentale, Romanian PR Award s-a dorit o arenă a performanţei în comunicare, locul de întâlnire al celor care răspund provocării de a se confrunta cu rigorile profesiei. O campanie care, în 10 ani de existenţă, a rostit an de an mesajul – să dăm importanţa cuvenită funcţiei de comunicare în cadrul organizaţiilor şi societăţii în ansamblu.

Ediţia aniversară aduce cu sine şi relansarea site-ului competiţiei, la adresa www.praward.ro, un portal care centralizează, pe lângă informaţiile aferente înscrierii în competiţie, arhiva campaniilor finaliste la ediţiile precedente, o cazuistică extrem de utilă tuturor profesioniştilor şi aspiranţilor la o carieră în PR. 

Înscrierile la ediţia aniversară se vor încheia luni, 24 septembrie 2012. Ediţia din acest an stă sub semnul creşterii şi diversificării: un juriu internaţional de top, 24 de categorii de concurs, posibilitatea de a înscrie o campanie în cadrul mai multor secţiuni, depunerea aplicaţiilor doar în format online – sunt doar câteva noutăţi ale acestei ediţii.

Jurizarea competiţiei este asigurată de reprezentanţi ai agenţiilor globale Edelman, Burson-Marsteller, Ketchum Pleon, Grayling , MSL GROUP, Hill+Knowlton, Fleishman-Hillard, Gagen MacDonald, directori de comunicare ai companiilor BCR, Ursus, Coca Cola Hellenic, Raiffeisen, Romtelecom, AVON, Philips, Petrom, Pfizer, Rompetrol, Siemens, Hitachi, real – Hypermarket, executivi ai agenţiilor locale de PR – McCann PR, Brandient, The PRACTICE, GMP PR, Graffiti PR, DC Communication, Free Communication precum şi consultanţi independenţi, cercetători şi reprezentanţi ai organizaţiilor internaţionale de profil – US Institute for Public Relations (IPR), CSR Europe, International Communications Consultancy Organization (ICCO) şi AMEC.

Proiectele vor fi jurizate în perioada 1-15 octombrie, iar Gala Romanian PR Award va avea loc în seara zilei de 25 octombrie, la Palatul Parlamentului.

 „La 10 ani, noi, organizatorii, simţim nevoia să ne amintim de zecile de oameni pe care i-am întâlnit în aceşti ani. Colegi şi colaboratori care ne-au copleşit cu entuziasmul lor, concurenţi ambiţioşi care au ridicat an de an nivelul competiţiei, reprezentanţi marcanţi ai comunităţii internaţionale de PR care au dat un plus de credibilitate demersului nostru, prieteni care ne-au încurajat când oboseam, artişti şi fotografi care ne-au ajutat să construim o imagine mai frumoasă a Galei, tineri juniori care ne-au molipsit cu tinereţea lor, entuziaşti care au spus povestea mai departe, într-un cuvânt toţi cei care dau sens efortului nostru”, a declarat Dana Oancea, Board Member Forum for International Communications.

Detalii despre competiţie pe www.praward.ro. Formulare de înscriere pe www.praward.ro/inscriere

Romanian PR Award este susţinut de US Institute for Public Relations (IPR), Camera Deputaţilor, de sponsorii BCR, Rompetrol, Romtelecom, Pfizer, AVON, Pfizer, Coca-Cola Hellenic, Ursus Breweries, real- Hypermarket, Dacia, şi de partenerii media: Forbes, PR Romania, Revista Biz, Hotnews, Romania Liberă, Iqads, Wall Street, Revista Cariere, CSR Romania, Zelist şi Markmedia.ro.

Despre organizator

 Forum for International Communications este o organizaţie non-guvernamentală care cultivă în mediul comunicatorilor profesionişti standardele etice şi de performanţă ale profesiei de relaţii publice. Fundaţia organizează din 2003 competiţia Romanian PR Award şi evenimentul Romanian PR Week, impuse drept cele mai importante evenimente de recunoaştere a excelenţei în domeniul comunicării de afaceri din România. În martie 2006, Forum a iniţiat programul CSR România cu scopul de a promova bunele practici în domeniul responsabilităţii sociale corporatiste, program afiliat de curând la reţeaua europeană CSR Europe. În aprilie 2009, fundaţia a lansat portalul de resurse PR Romania.

Contact

Dana Oancea

Forum for International Communications

dana.oancea@praward.ro

Cele mai citite

Comuniunea alegerilor cu gastronomia, pe 1 Decembrie

Ilustrație: Marian Avramescu Pentru prima dată în istoria României, data alegerilor parlamentare a fost aleasă încât să îmbrățișeze doleanțele electoratului înainte de a-și băga...
00:01:57

Noii miniștri ai Marii Britanii sosesc la 10 Downing Street pentru o ședință de cabinet cu noul prim-ministru ales, Keir Starmer.

Flancat de viceprim-ministrul său, Angela Rayner, în stânga sa și de secretarul cabinetului, Simon Case, în dreapta sa, Starmer a început prin a spune...

Lasconi – Făt(ă) Frumo(a)s(ă) din lacrimile useriștilor

Ilustrație: Marian Avramescu Noul președintă a Uniunii Sugrumăm România (USR), după Cătălina Drulă, primarul lăsat în Câmpulung Elena Lasconi, e gata să îmbrace haina...
Ultima oră
Pe aceeași temă