Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Foto: US Embassy in Croatia

Polițiștii vor fi detașați la Ambasadele României pentru a urgenta eliberarea de pașapoarte

Ministerul Afacerilor Interne a pus în dezbatere publică, joi, un proiect de Ordonanţă de Guvern pe baza căreia poliţişti de la structurile de paşapoarte vor putea fi detașați la misiunile diplomatice și la oficiile consulare ale României în străinătate.

Share

Mihai Diac 0 comentarii

Actualizat: 04.01.2018 - 19:22

Detașarea polițiștilor în străinătate se va face în scopul fluidizării activităţilor de primire a cererilor pentru eliberarea paşapoartelor şi reducerii aglomeraţiei.

Proiectul Ordonanţei Guvernului pentru modificarea şi completarea Ordonanţei Guvernului nr. 83/2001 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea serviciilor publice comunitare pentru eliberarea şi evidenţa paşapoartelor simple şi serviciilor publice comunitare regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor prevede că trimiterea poliţiştilor, în misiune temporară în străinătate, se va face la solicitarea justificată a Ministerului Afacerilor Externe.

Aspectele organizatorice ce privesc desfăşurarea activităţii poliţiştilor la misiunile diplomatice sau oficiile consulare ale României se vor stabili prin protocol încheiat între MAI, prin Direcţia generală de paşapoarte, şi MAE.

Se mai prevede că personalul Direcţiei generale de paşapoarte şi al serviciilor publice comunitare pentru eliberarea şi evidenţa paşapoartelor simple este constituit din poliţişti şi personal contractual, încadrarea şi eliberarea din funcţie a personalului serviciilor publice comunitare pentru eliberarea şi evidenţa paşapoartelor simple se efectuează prin ordin al prefectului, în condiţiile legii, cu avizul Direcţiei generale de paşapoarte.

Textul proiectului poate fi consultat pe pagina de internet a MAI.

Comentarii

loading...