29.1 C
București
luni, 17 iunie 2024

Strategii

Cel mai recent studiu Manpower, privind strategia forţei de muncă, arată că aproape un sfert din angajatorii a 36 de ţări afirmă că strategia companiei privind forţa de muncă nu susţine strategia de afaceri a acesteia. În România, doar 18% susţin acest lucru. În rândul angajatorilor ce au participat la acest studiu, la nivel global un procent de 53%, iar la nivel naţional 25% recunosc că nu întreprind nici un demers pentru a aborda această problemă. Având în vedere actualul deficit de talente – incapacitatea de a găsi persoane cu un set de competenţe potrivite pentru a răspunde nevoilor specifice ale unei companii – ce devine din ce în ce mai pronunţat pe măsură ce economia mondială se dezgheaţă, companiile se expun riscului de a rămâne fără competenţele de care au nevoie pentru a-şi pune în practică strategia de afaceri. În abordarea unei viziuni pe termen lung, fiecare afacere trebuie să ia în considerare potenţialul angajaţilor pe care deja îi au.

Trebuie identificaţi cei care sunt capabili şi îşi doresc, totodată, să compenseze deficitul de talent cu însuşirea de noi competenţe. Cursurile, dezvoltarea personală, în general, reprezintă pentru angajat o motivaţie suficient de puternică, încât să garanteze un avantaj companiei. Cu toate acestea, studiul realizat de Manpower arată că mai mult de o treime la nivel global şi mai mult de jumătate la nivel naţional dintre companii consideră că trainingul şi dezvoltarea nu reprezintă o prioritate. Abordarea unei strategii eficiente ar permite identificarea la timp a deficitului de talente şi ar permite aplicarea unui plan care să-l acopere. Întrucât forţa cu care schimbarea loveşte în mediul de afaceri devine din ce în ce mai imprevizibilă, iar lumea muncii este caracterizată de un ritm accelerat, scopul fiecărei companii este să aibă la dispoziţie competenţele necesare la momentul şi locul potrivite. Alinierea strategiei privind forţa de muncă la standardele companiei elimină riscul deficitului de talente, accelerând punerea în practică a strategiei de afaceri. Această strategie ar trebui să vizeze obiective pe termen lung, adresându-se concomitent nevoilor imediate.

Cele mai citite

Un autocar și un autocamion din Ucraina s-au ciocnit în județul Constanța. Autocarul transporta copii ucraineni în Bulgaria

Un autocar și un autocamion, ambele din Ucraina, s-au ciocnit în județul Constanța, în noaptea de duminică spre luni, 16 spre 17 iunie 2024. Accidentul...

Un autocar și un autocamion din Ucraina s-au ciocnit în județul Constanța. Autocarul transporta copii ucraineni în Bulgaria

Un autocar și un autocamion, ambele din Ucraina, s-au ciocnit în județul Constanța, în noaptea de duminică spre luni, 16 spre 17 iunie 2024. Accidentul...

Nu te teme, Babasha!

La sfârșitul săptămânii trecute, cântăreții de rock alternativ Coldplay au umplut de două ori Arena Națională. Chris Martin, liderul trupei britanice, a avut inițiativa...
Ultima oră
Pe aceeași temă