6.8 C
București
duminică, 24 noiembrie 2024
AcasăSpecialCum poţi sta pe Twitter la televizor

Cum poţi sta pe Twitter la televizor

Televiziunile occidentale încearcă să integreze reţelele sociale – Facebook sau Twitter – în programele lor pentru a atrage cât mai mulţi tineri.

Canalul american HBO a prezentat luna trecută filmul „Private Parts”, despre Howard Stern, în acelaşi timp extravagantul star comentând live pe parcursul transmisiunii TV prin intermediul Twitter.

În Noua Zeelandă, televiziunea TVNZ tocmai a lansat un nou post destinat tinerilor, canal ce foloseşte Facebook pentru crearea unui show de divertisment interactiv. Programul „U live” combină comentariile, chat-ul, voturile online şi imaginile de profil ale utilizatorilor într-un show TV interactiv.
„Social TV este versiunea modernă a ceea ce era un spectacol de divertisment de sâmbătă seara”, afirmă Reggie James, de la agenţia de marketing Digital Clarity, citat de BBC.

80% din tineri folosesc un al doilea ecran

În urma unui studiu realizat de Digital Clarity reiese că 80% din persoanele sub 25 de ani folosesc un al doilea ecran pentru a vorbi cu prietenii în timp ce se uită la televizor, iar 72% din tineri folosesc Twitter, Facebook sau o aplicaţie de mobil pentru a comenta emisiunile de la TV. Pe de altă parte, potrivit unui studiu Nielsen, mai mult de 85% din utilizatorii de mobil şi PC accesează web-ul în timp ce se uită la televizor. Dintre aceştia, doar 24% caută informaţii despre programele TV, în timp ce 56% scriu prietenilor şi familiei sau vizitează reţele sociale (40%).

Graalul televiziunii

Reprezentanţii Twitter s-au declarat încântaţi de intregrarea reţelei de socializare în televiziune, dar încă nu ştiu cum se pot obţine bani din aceste fuziuni.

Cofondatorul Twitter, Dick Costolo, este convins că a luat sfârşit căutarea Sfântului Graal din industria TV, susţinând ferm: „Acesta este Twitter!”

Robin Sloan, reprezentant Twitter, spune că există un imens apetit al telespectatorilor pentru acest gen de programe TV: „În acest moment, televiziunile utilizează cu precădere Twitter pentru a-şi angrena audienţa existentă şi a le da ceva despre care să vorbească. Obiectivul nostru este să îl integrăm în show-urile TV. Totul e încă foarte nou, nu ştim ce metode sunt cele mai bune, dar suntem în căutare de parteneri care vor să experimenteze”.

Potrivit reprezentanţilor Twitter, telenovelele, emisiunile de sport transmise live şi reality-show-urile se bucură de cel mai mare succes în rândul utilizatorilor de reţele sociale la pachet cu programele tv.
„Social TV este considerată una dintre marile tendinţe ale viitorului, dar în realitate nu toţi oamenii ştiu să folosească acest gen de program”, crede analistul american Jonathan Doran.

Potrivit studiilor, 80% din persoanele sub 25 de ani folosesc un al doilea ecran pentru a vorbi cu prietenii în timp ce se uită la televizor, iar 72% din tineri folosesc Twitter, Facebook sau o aplicaţie de mobil pentru a comenta emisiunile de la TV.

Cele mai citite

Alegerile prezidențiale 2024: Peste 45.000 de angajați MAI, mobilizați pentru primul tur de scrutin

Cătălin Predoiu a cerut sancționarea fermă a oricărei încercări de cumpărare de voturi sau mită electorală Duminică, la primul tur al alegerilor prezidențiale, peste 45.000...

Românii vor călători fără buletin în Bulgaria după aderarea la Schengen terestru, dar controalele vor continua cel puțin șase luni

Românii vor putea călători în Bulgaria fără a fi necesar să prezinte buletinul imediat după aderarea la Schengen terestru, chiar dacă controalele de frontieră...

Klaus Iohannis a votat, dar a refuzat să facă declarații

Elena Lasconi a venit cu prăjituri „fără blat” la secția de votare Președintele Klaus Iohannis a votat la ora 10:00, la Liceul Jean Monnet din...
Ultima oră
Pe aceeași temă