Premierul Sorin Grindeanu a declarat, marți, că nu se poate accepta propunerea ministrului Petre Daea ca oaia să fie noul brand turistic al României, întrucât, până în anul 2020, sigla turistică a României va rămâne frunza.
După cum se știe, frunza a fost decisă ca brand al României în perioada în care ministru al Turismului era Elena Udrea.
”În primul rând oaia nu poate să fie brandul turistic al României pentru că până în 2020 frunza va fi brandul", a precizat premierul Grindeanu. Pe de altă parte, șeful Executivului a menționat că "e discutabilă și alegerea din urmă că câțiva ani" – aceea a frunzei.
Sorin Grindeanu a subliniat că Petre Daea nu ar trebui să se pronunțe pe acest subiect întrucât "domnul Daea nu e la turism, e la agricultură. Sigur, la agricultură are legătură cu oaia".
Șeful Executivului a admis că este necesară îmbunătățirea imaginii României "și prin promovarea unor lucruri foarte cunoscute cum ar fi: Dracula, Miorița și așa mai departe", dar "de aici și până la schimbarea siglei eu zic că e cale lungă".