22.4 C
București
duminică, 19 mai 2024
AcasăSpecialSpecialisti de renume reuniti in cadrul CSR'12 - The New Geography of...

Specialisti de renume reuniti in cadrul CSR’12 – The New Geography of CSR & Sustainability

Vineri, 19 octombrie 2012, ora 09:30, Medien Conferences si Saga Business & Community organizeaza la Hotel InterContinental, Bucuresti, cel mai important eveniment CSR al anului. Ajunsa la a 7- a editie, conferinta CSR’12 – The New Geography of CSR & Sustainability isi propune sa aduca la aceeasi masa de discutii specialisti ai domeniului, astfel incat sa ofere participantilor ocazia de a dezbate studii de caz de succes, dar si de a analiza potentiale solutii pentru provocarile din acest domeniu.

La eveniment sunt asteptati specialistii din zona responsabilitatii sociale, a comunicarii, marketingului, resurselor umane si a mediului inconjurator.

Vor fi abordate studii de caz prin care participantii pot vedea cum poti sa iti implici si sa iti loializezi clientii prin programe de responsabilitate sociala corporatista, care sunt diferentele intre practicile globale si locale, cum anume este cel mai indicat sa iti comunici initiativele prin social media.

Pentru a oferi o paleta cat mai larga de studii de caz, organizatorii au invitat atat nume cu greutate din multinationale, cat si din agentiile care gandesc si implementeaza in mod eficient programele de csr ale companiilor. Invitatii vor acoperi urmatoarele intrebari / realitati: Cum pot promova corporaţiile practicile de sustenabilitate in diferite tări, culturi si nevoi, in contextul globalizarii? Cum afecteaza aceste practici recuperarea economica? Care dintre subiectele de sustenabilitate si CSR sunt cele mai atractive in blogosfera? Cum să cresti gradul de constientizare si popularitate al programelor de CSR prin produsele tale?

CSR’12 – The New Geography of CSR & Sustainability  are, asadar, in vedere abordarea unei game variate de teme, purtand discutia  din zona  online/ blogosfera in cea de branding si cea de practici de sustenabilitate.

Despre toate acestea vor dezbate speakeri, precum:

 Lavinia Toma, Head of Corporate Communications, Henkel România

Lavinia are o experienta de peste 10 ani in domeniu si este responsabila de comunicarea corporate si de brand pentru marcile din portofoliul Henkel, de relatia cu mass media, de comunicarea interna, proiectele de responsabilitate sociala ale companiei si strategia de issues management, dar si de proiecte regionale, derulate in zona Central Eastern Europe si Middle East Africa.

Alina Pavel, CSR Officer, Orange Romania

Dupa o experienta de 5 ani in domeniul relatiilor publice, Alina a preluat functia de CSR Officer in cadrul Orange Romania unde dezvolta si implementeaza programe de responsabilitate sociala in linie cu strategia de business a companiei. In 2012, a fost implicata in proiecte, precum: “biciclete cu cravata”, “tu pentru comunitate”, E-Sign.

Alina Stanciu, Managing Director, Ogilvy PR

Alina Stanciu conduce operatiunile de Public Relations si de sustenabilitate ale grupului Ogilvy in România, având mai mult de 12 ani de experientă in comunicare.

Pe parcursul carierei sale s-a ocupat de reputatia multinationalelor si companiilor locale de top, ONG-uri si institutii publice si a construit si coordonat o echipă formată din consultanti in comunicare pasionati de reputatie.

Cristian Onetiu, Life coach si antreprenor de success

Cristian Onetiu este unul dintre cei mai tineri antreprenori milionari din Romania, un vizionar, atat din prisma rezultatelor spectaculoase obtinute in plina criza economica cat si prin prisma spiritului de leader autentic de care da dovada. Este si unul dintre cei mai eficace life coach pentru executivi de top si persoane publice, care sunt in cautarea unei reasezari personale si atingerea succesului in toate ariile vietii, fiind autorul programului de dezvoltare personala “MLA vs MBA – Master of Life Administration vs Master of Business Administration”.

Florina Onetiu, VP Communication, Life Care

Cu o experinta de speaker si coach de peste 4 ani, Florina a fost implicata in organizarea de seminarii motivationale cu recunoscuti speakeri internationali ca Paul Martinelli si face parte din board-­ ul francizei celei mai mari universitati online de leadership din lume, John Maxwell Team Romania.

Alexandru Badescu, Marketing & Strategy Manager, Ericsson Romania

Avand o experienta de peste de 8 ani in industria IT&C alaturi de Ericsson, Alex a proiectat, dezvoltat si mentinut sisteme integrate complexe, majoritatea din zona Securitatii Nationale si Sigurantei Publice atat in Romania cat si peste hotare.

In ultimul an a ocupat functia de Marketing&Strategy Manager in cadrul Ericsson Romania, pozitie din care poate folosi experienta tehnica anterioara si in proiectele de Corporate Social Responsibility.

Mircea Tomescu, Managing Director, Graffiti PR

Conduce din 2008 agentia de consultanta si relatii publice Graffiti PR, organizatie membra a grupului de comunicare BBDO – cea mai eficienta retea globala de comunicare, conform Effie Effectiveness Index lansat la editia din 2011 a Festivalului de la Cannes.

Jean Istasse, General Manager, Sodexo

Kinga Daradics, CEO si Country Manager, Mol Romania

ONE STOP SHOP EVENT –  “CSR’12 – The New Geography of CSR & Sustainability”  va avea loc vineri, 19 Octombrie, la Hotel InterContinental, Bucuresti.

Evenimentul are drept Silver Sponsors: Henkel Romania si Orange.

Pentru detalii suplimentare, accesati www.csr12.ro sau www.mhconferences.ro .

Pentru inscrieri, acceseaza  www.csr12.ro sau contacteaza-ne la  numerele de telefon (+40) 0744 372 492,  (+40) 0721 201 995,  sau pe adresele de e-mail luminita.oprea@sbc.com.ro, andreea.paun@medienholding.ro.

Cele mai citite

Declarația unică 2024: Schimbări în taxarea veniturilor extrasalariale

Veniturile din activități independente trebuie declarate până pe 27 în Declarația unică 2024. Cei care completează formularul, pot dona până la 3,5% din impozitul...

CS Dinamo a făcut eventul! „Dulăii” au câștigat Cupa României după o finală cu CSM Constanța

Formația de handbal masculin CS Dinamo Bucureşti a cucerit Cupa României, după s-a impus cu 23-19 în finala disputată contra celor de la CSM...

ANCOM: Veniturile raportate de sectorul telecom din România au stagnat la 3,4 miliarde de euro, în 2023

Numărul utilizatorilor de Internet fix care au ales servicii prin fibră optică a ajuns la cinci milioane, la finele anului 2023, în creştere cu...
Ultima oră
Pe aceeași temă