12.2 C
București
luni, 20 mai 2024
AcasăSpecialO nouă campanie de promovare

O nouă campanie de promovare

Sărbătorind 100 de ani de existenţă, Franke marchează anul centenar prin lansarea unei campanii internaţionale de promovare, ceea ce reprezintă o nouă direcţie pentru brand.

Pentru a consolida tranziţia de la un furnizor mondial de echipamente încorporabile la un brand aspiraţional care are în centrul preocupărilor sale stilul de viaţă al consumatorilor, Franke va folosi imaginea remarcabilei şi celebrei Heidi Klum.

Franke a ales-o pe Heidi Klum ca ambasador al brandului său pentru că ea cuprinde toate calităţile asociate cu Franke. Nu este vorba numai de eleganţa şi frumuseţea ei, ci şi de faptul că este o persoană recunoscută internaţional care s-a bucurat de succes în cele mai competitive industrii ale lumii.

Heidi întruchipează atât calităţile estetice, cât şi pe cele profesionale ale produselor şi sistemelor din portofoliul Franke, fiind o persoană asociată imediat cu eleganţa şi bunul-gust.

Întrucât chiuveta de bucătărie a fost transformată dintr-un simplu articol de uz casnic în unul plin de stil, campaniile Franke au evoluat deja de la orientarea pe produs la una aspiraţională, care implică consumatorii la un nivel emoţional superior, dincolo de funcţionalităţi.

Cele mai citite

Minciuna care scoate Generația Z în stradă

Tămbălăul generației Z de la Tbilisi, capitala statului Georgia din Caucaz, e un caz-școală despre cum acționează serviciile secrete străine într-o țară cu democrație...
Ultima oră
Pe aceeași temă