Liliana Enache, purtatorul de cuvant al Regiei Autonome de Distributie a Energiei Termice Constanta, a declarat ca, in conformitate cu prevederile HG nr. 933/2004 privind contorizarea consumatorilor racordati la sistemele publice centralizate de alimentare cu energie termica si ale Ordinului nr. 233/2004 pentru aprobarea unor reglementari privind contorizarea consumatorilor racordati la sistemele publice centralizate de alimentare cu energie termica, modificat si completat de Ordinul nr. 255/2006, pentru incheierea contractelor de furnizare a energiei termice sunt necesare o serie de documente. Astfel, pentru agentii economici, institutiile publice, persoanele fizice autorizate este nevoie de o cerere de incheiere a contractului, titlul in temeiul caruia detine spatiul (contract de vanzare-cumparare, inchiriere, comodat etc.), incheiere judecator delegat de constituire a societatii si certificat de inregistrare fiscala. De asemenea, Liliana Enache, purtatorul de cuvant al Regiei Autonome de Distribuire a Energiei Termice Constanta, a subliniat ca pentru aceasta categorie mai este nevoie de certificatul de inmatriculare de la Registrul Comertului, statut/act constitutiv, aviz tehnic de racord eliberat de furnizor, copie buletin de identitate al reprezentantului legal, copie buletin de identitate proprietar imobil, cont bancar si dosarul instalatiei, intocmit de furnizor. Si in cazul asociatiilor de proprietari se solicita un dosar complet, ceva mai usoara fiind situatia in cazul persoanelor fizice.