Retailerul online eMag a lansat un serviciu pentru alte companii, prin intermediul căruia acestea pot să îşi comercializeze produsele direct pe site-ul celui mai mare magazin online local.
Practic, eMAG oferă acces oricărui comerciant la o piaţă de 1,7 milioane de români care vizitează lunar cel mai „aglomerat” magazin din ţară.
Pe lângă ofertele proprii gestionate integral de compania care deţine eMAG, vor fi adăugate oferte ale retailerilor care vor fi acceptaţi în eMAG Marketplace pe baza evaluării capacităţii de a livra servicii la nivelul actual de calitate impus de eMAG pe piaţă.
Primul partener care se alătura eMAG este Doron Land, retailer specializat pe jucării şi cu o vechime de 5 ani în comerţul online, cunoscut mai mult ca operator al www.toyz.ro.
eMag a generat în 2010 afaceri de circa 102 milioane euro, în creştere cu 60% faţă de 2009 şi pentru anul în curs ţinteşte venituri de 150 milioane euro.