KLUDI România, producătorul german de baterii de lux pentru baie şi bucătărie, seturi de dus si accesorii pentru baie, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de peste 9,74 milioane de lei, adică o crestere de 20,6% fata de anul anterior, când rezultatele indicau 8,08 milioane de lei.
Reteta succesului se datorează unei schimbări tactice de abordare a pieţei şi, mai ales, schimbării comportamentului clienţilor, care vor să fie siguri de alegerea lor. În acest context, realizarea pachetelor promoţionale 3 în 1 a constituit un boost impresionant în vânzări. „Un set de 3 baterii: bateria de lavoar, cea de cadă şi setul de duş reprezintă soluţia ideală pentru echiparea unui apartament sau a unei case, în special în contextul pieţei actuale”, crede Florin Barabaş, Managing Director, KLUDI România.
În plus, in 2013, KLUDI a lansat două noi branduri de baterii în cadrul ISH Frankfurt 2013: KLUDI AMBA si KLUDI FIZZ 3S. Produsele au câştigat „Product Design Award” şi Plus X Awards pentru standardele înalte de calitate, pentru design şi uşurinţa în utilizare. De asemenea, Flexx Box este cea mai premiată soluţie pentru varianta încastrată, aliniindu-se tendinţelor mondiale de a se folosi din ce în ce mai des aceasta soluţie. Ca funcţionalitate dar şi ca estetică continuă tendinţa de a achiziţiona soluţia de baterii încastrate, atât de lavoar căt şi de duş, baterii înalte pentru lavoar pe blat dar şi de sisteme de duş complexe (combinaţia cap fix de duş + para mobilă sau se preferă şi duzele laterale).
Reţeaua de distribuţie KLUDI România reprezinta un atu important al creşterii business-ului, de aceea, în fiecare an reprezintă un punct esenţial pe harta creşterilor extensive.
“KLUDI are un trend ascendent continuu de la intrarea pe piaţa din România, ceea ce ne face să credem că românii sunt cumpărători atenţi şi chibzuiţi, care apreciază lucrurile de calitate şi în special cele care au tehnologie germană şi un design aliniat la tendinţele internaţionale”, a spus Florin Barabaş.
2013 a fost un an cu un trend crescător pentru KLUDI România, dată fiind creşterea constantă în volume şi în valoare a categoriei „Smart Luxury”, cu peste 26%, furnizarea de produse în proiecte mari, precum şi implementarea unor promoţii speciale pentru toţi clienţii. Mai mult, compania a atins cifre importante pe segmentul B2B (Business-to-Business), care reprezintă în acest moment un sfert din afacerile KLUDI România, implicându-se în proiecte noi nerezidenţiale, precum hoteluri, clădiri de birouri, spitale şi centre comerciale. Doar câteva dintre cele mai importante proiecte: Sky Tower Bucuresti, hotelurile de patru stele Scapino şi Scandinavia din Mamaia.