12.4 C
București
luni, 20 mai 2024
AcasăSpecial200 de lucrări au fost înscrise în competiţia Internetics 2013

200 de lucrări au fost înscrise în competiţia Internetics 2013

Competiţia Internetics de anul acesta reuneşte 200 de lucrări şi 42 de agenţii participante: Bakers Digital Communication, BORŢUN•OLTEANU, BrandUP Interactive, CARAT România, Centrade Saatchi & Saatchi, Colorbitor Digital, Creative Market, DDB România, Digital Star, DRAFTFCB România, Geometry Global, GolinHarris Bucharest, GreenPixel Interactive, HMedia România, iLeo, Infinit Solutions Agency, Interactions, Kaleidoscope Proximity, Kinecto, Kubis, Lowe & Partners, MobileWorks, MRM Worldwide România, MSPS, Ogilvy & Mather, pastel, Propaganda&V8, Publicis Bucharest, Pukka, Real Smart Investment, Republika Interactive, Romnet Creative, SENIORHYPER, Smile Media, Starcom MediaVest Group, Strategad, TBWABUCUREŞTI, The Geeks, The Practice România, Webstyler, White Image şi Wunderman Bucharest.

Categoria cu cele mai multe înscrieri este “Online Media & Tools”, cu 127 de lucrări înscrise, urmată de „Interactive Campaigns”, cu 46 de înscrieri în total, 17 lucrări la “Digital component of an integrated campaign” şi 29 la subcategoria “Digitally Led Campaigns”, iar la categoria “Websites, micro sites and blogs promoting brands” sunt 27 de lucrări înscrise.

Secţiunea cu cele mai multe înscrieri este “Social Media Tools”, cu 40 de lucrări, aceasta înregistrând record de înscrieri anul acesta. Alte secţiuni care s-au bucurat de succes: ”Digital Branded Content”, cu 15 lucrări înscrise, “Best Community”, cu 14 înscrieri şi “Online campaigns involving blogs”, cu 12.

Juriul competiţiei va stabili câte un câştigător pentru fiecare secţiune de concurs şi va acorda trofee de aur, argint şi bronz pentru categoriile: “Websites, micro sites and blogs promoting brands” şi “Interactive campaigns”. Agenţia cu cele mai valoroase lucrări va fi desemnată agenţia anului.

În cadrul galei de premiere se va acorda şi premiul special de Webdesign, care va fi oferit unei lucrări înscrise în categoria “Websites, micro sites and blogs promoting brands”. Tot în cadrul festivităţii de premiere se vor acorda şi distincţiile:“Most Creative Client of the Year”, “Online Innovation of the Year” şi “Best Newcommer”.

Gala de premiere Internetics va avea loc pe data de 10 octombrie, la CinemaPRO. Accesul la Gala se face pe baza unui bilet, care poate fi achiziţionat trimiţând un e-mail pe adresa teodora.calin@institute.ro. Pretul unui bilet este de 150 lei + TVA.

Mai multe detalii găsiţi pe www.internetics.ro

Fondat şi organizat de către The Institute, Internetics este un festival de branding, marketing şi advertising online, care fixează standardele în comunicarea online din România prin premierea celor mai bune campanii interactive, site-uri şi tool-uri de promovare online şi încurajarea creativităţii şi a strategiei.

Internetics a apărut în 2001, încă de la începutul conturării industriei de online din România, contribuind pe parcursul acestor ani la creşterea şi dezvoltarea acesteia.

The Institute este fondator al Romanian Design Week, AdPrint, Internetics, Institute, The Magazine şi Noaptea Agenţiilor, organizator al Effie Awards România, Şcoala ADC*RO şi ADC*RO Awards.

Cele mai citite
Ultima oră
Pe aceeași temă