12.4 C
București
luni, 20 mai 2024
AcasăInvestigații România LiberăIn 88% din gospodarii se consuma regulat ciocolata

In 88% din gospodarii se consuma regulat ciocolata

In 88% dintre gospodariile romanesti se consuma regulat ciocolata. Cei mai mari consumatori sunt femeile (60%), dar nici barbatii nu se tin prea departe de tabletele maronii (40%). Ciocolata se cumpara mai ales din impuls, la raft. Consumul mediu anual de ciocolata pe cap de locuitor este de 1,7 kilograme (sau 17 tablete). Piata romaneasca a ciocolatei este matura si puternic concurentiala. Din acest motiv, principalii jucatori isi imbunatatesc permanent calitatea produselor si design-ul acestora. Romanii apreciaza la o ciocolata gustul, aromele, raportul cat mai bun dintre calitate si pret, aspectul atractiv, faptul ca se topeste in gura, combinatia atractiva de ingrediente si gasirea ei usoara in magazine.
Segmentul de tablete este cel mai important din categoria de ciocolata de pe piata din Romania, iar Kraft detine aproximativ 50% din acest segment, din care marca Poiana reprezinta aproape jumatate, a declarat ieri brand managerul Poiana, Cristina Radu. Kraft Foods Romania a prezentat consumatorilor noua ciocolata Poiana, cu imbunatatiri la nivelul calitatii si design-ului ambalajului, dar mentinand acelasi pret si gramaj.
“Piata ciocolatei din Romania este una dinamica si complexa, cu peste zece marci promovate si mai mult de 200 de sortimente diferite de produse din ciocolata. In calitatea noastra de lider de piata, avem responsabilitatea de a fi promotori ai inovatiei si calitatii. Datorita contactelor noastre permanente cu consumatorii, intelegerii nevoilor si asteptarilor acestora si traditiei noastre de peste 100 de ani, am dezvoltat Poiana si mai mult, pentru ca aceasta marca sa devina prima optiune de cumparare a tuturor consumatorilor”, a declarat directorul Kraft Foods Romania, Peter Mueller.
Acesta a precizat ca, prin permanenta imbunatatire a sortimentelor si prin lansarea unor sortimente noi de ciocolata, Kraft doreste sa-si consolideze cota de piata detinuta in Romania, in conditiile in care consumatorii romani sunt din ce in ce mai exigenti.

Cele mai citite
Ultima oră
Pe aceeași temă