Aproape 25% dintre clienții evoMAG aleg să plătească în rate produsele achiziționate în campania Black Friday, în creștere cu aproximativ 30% față de aceeași perioadă a anului trecut. Cererea de soluții alternative la plata clasică (într-o singură tranșă) s-a amplificat în contextul unui mediu economic mai dificil, influențat de inflație și de criza energetică.
„Ponderea clienților care aleg să plătească produsele în rate, fără dobândă, a crescut constant în ultimii ani. În 2016, spre exemplu, doar 8% dintre clienți optau pentru plata în rate. Este o tendință care va fi tot mai întâlnită în perioada următoare și pentru care ne-am pregătit atrăgând parteneri financiar-bancari și nebancari, ce pot oferi condiții avantajoase de plată pentru clienții noștri”, spune Mihai Pătrașcu, CEO.
evoMAG organizează, până pe 27 noiembrie, cel mai mare Black Friday de până acum și oferă discount-uri de până la 80%, la peste 165.000 de produse, din circa 6.000 de repere, pe parcursul a patru runde de reduceri. Ca și anii trecuți, în fiecare nouă rundă de Black Friday, vor fi incluse și produse diferite, care nu au beneficiat, anterior, de reduceri.
În premieră, magazinul online introduce în Black Friday panouri fotovoltaice și invertoare, pentru a veni în sprijinul nevoii consumatorilor de astfel de produse.
Compania estimează o creștere de aproximativ 10% a vânzărilor în perioada de Black Friday 2022, față de perioada similară a anului trecut.