15.5 C
București
vineri, 3 mai 2024
AcasăEconomieAsigurătorul Euroins contracarează dur afirmaţiiile COTAR

Asigurătorul Euroins contracarează dur afirmaţiiile COTAR

Ea afirmă că e susţinută de un acţionar puternic, cu rezerve financiare extinse, şi că “recentele acuzaţii lansate de o asociaţie anacronică nu sunt decât dovezi publice de lăcomie, pe seama românilor”.

COTAR anunţase că va organiza un protest de amploare, pentru a atrage atenţia asupra nerespectării prevederilor legale de către Euroins. COTAR a atras atenţia că Guvernul şi ASF trebuie să protejeze transportatorii de numeroasele derapaje de pe piaţa RCA.

“Ce a făcut COTAR reprezintă o manevră evidentă de discreditare a Euroins Romania, cu potenţiale prejudicii serioase asupra activităţii societăţii”, spune, în replică, Euroins. Dacă vor produce vreun efect, afirmaţiile „vor fi imputate celor ce le-au aruncat în spaţiul public”, spune asigurătorul.

“Ce a făcut COTAR reprezintă o manevră evidentă de discreditare a Euroins Romania, cu potenţiale prejudicii serioase asupra activităţii societăţii.” Euroins

Acesta afirmă că, în pofida menţiunilor, conform cărora protestul priveşte modul de aplicare a normelor RCA, în general, în realitate ar fi vorba despre o acţiune concentrată exclusiv contra Euroins, arată societatea.

Potrivit acesteia, campania COTAR împotriva Euroins e artificială, nu are temei legal şi vizează orice alte interese în afară de beneficiul consumatorilor şi transportatorilor. “Multe dintre petiţiile înregistrate de ASF sunt depuse de service-uri care solicită tarife indecente şi de aceea sunt adesea soluţionate în favoarea Euroins România”, afirmă societatea.

 

COTAR a atacat şi ride sharing-ul

Euroins spune că asociaţia, care a răspândit acuzaţii contra Euroins, e “aceeaşi cu cea care s-a luptat în primăvara trecută contra aplicaţiilor de ride sharing, încercând să păstreze un sistem anacronic şi abuziv, în care românii erau ţinuţi departe de beneficiile progresului tehnic”.

“Aproape a blocat accesul românilor la posibilitatea modernă, simplă şi confortabilă de a rezerva un taxi prin intermediul unei aplicaţii”, afirmă Euroins, iar acum „ne acuză de diverse, în acelaşi mod în care a acuzat aplicaţiile de ride sharing de toate relele”.

Euroins arată că asociaţia reprezintă şi service-uri auto ce au facturat un far de Logan cu aproape 400 de euro, în condiţiile în care o asemenea piesă costă 300 – 700 de lei, în funcţie de generaţia modelului.

Cele mai citite

Unirea Shopping Center: Inima Comercială a Bucureștiului

Situat în centrul vibrant al Bucureștiului, Unirea Shopping Center nu este doar un simplu centru comercial, ci o emblemă a orașului, fiind unul dintre...

Dinamo și-a aflat adversara din semifinalele EHF European League

Dinamo Bucureşti și-a aflat adversara din semifinalele EHF European League. Astfel, conform tragerii la sorți de vineri, „Dulăii” se vor lupta pentru un loc...

Rusia – Ucraina, ziua 779: Kremlinul spune că declarațiile lui Macron sunt parte a unei tendințe periculoase

Purtătorul de cuvânt al Kremlinului, Dmitri Peskov, a descris astăzi comentariile recente ale preşedintelui francez Emmanuel Macron despre o posibilă intervenţie a Franţei în...
Ultima oră
Pe aceeași temă