Cu un total de 259,474 spectatori în cele opt săptămâni în care filmul a rulat la cinema, potrivit datelor publicate pe Cinemagia și conform raportărilor Consiliului Național al Cinematografiei, “Oh, Ramona” a devenit:
1. Producția românească cu cele mai multe bilete vândute într-o zi – 30.243 bilete;
2. Producția românească cu cele mai multe bilete vândute în primul weekend – a bătut toate recordurile de audiență pentru o producție românească, cinematografele raportând 71.294 spectatori pentru zilele din primul weekend de la lansarea peliculei;
3. Producția românească cu cele mai multe bilete vândute în prima săptămâna – au fost 111.881 spectatori între zilele de miercuri-duminică;
4. Producția românească cu cele mai mari încasări – a realizat venituri peste 1 milion de dolari în box office;
5. Singura producție românească care a reușit să termine săptămâna cinematografică pe primul loc, depășind filmele americane “Alita”, “The Lego Movie 2” și “Happy Death Day 2U”.
Producția comediei romantice “Oh, Ramona” a durat aproximativ trei ani, cu filmări care au avut loc în București, Brașov și Constanța, iar pentru actorii principali au fost realizate casting-uri în trei țări: România, UK și SUA.
Călătoria filmului “Oh, Ramona” nu se oprește în România, ci se lucrează la distribuirea acestuia pe piața internațională, în timp ce rulează în continuare și în cinematografele din țară.