22.1 C
București
luni, 24 iunie 2024
AcasăSpecialAtlas, noua platformă de publicitate de la Facebook

Atlas, noua platformă de publicitate de la Facebook

Săptămâna viitoare, Facebook va lansa o nouă platformă de publicitate online al cărei scop declarat este de a-i ajuta pe oamenii din domeniul publicităţii să identifice mai uşor comportamentul consumatorilor la interacţiunea cu reclamele din mediul online, informează The Wall Street Journal, preluat de Mediafax.

Noua platformă va pune la dispoziţia oamenilor din publicitate şi un instrument de cumpărare de reclame, cunoscut în industrie sub numele de "demand-side platform", care face ca un anunţ publicitar să apară pe paginile de Internet accesate de un utilizator Facebook, indiferent care sunt acestea.

De asemenea, Atlas ar urma să îi ajute pe vânzătorii de publicitate să stabilească numărul de utilizatori care şi-au schimbat comportamentul de consum în urma interacţiunii cu reclamele. De exemplu, un vânzător de publicitate care foloseşte Atlas va putea să vadă că un client a cumpărat un produs de pe un laptop, dar că a văzut pentru prima dată o reclamă a respectivului produs pe telefonul mobil.

Prin lansarea acestui nou produs, Facebook încearcă să ţină pasul cu Google, liderul pieţei de publicitate online.

 

Cele mai citite
Ultima oră
Pe aceeași temă