24.6 C
București
marți, 21 mai 2024
AcasăSpecialAtlas, noua platformă de publicitate de la Facebook

Atlas, noua platformă de publicitate de la Facebook

Săptămâna viitoare, Facebook va lansa o nouă platformă de publicitate online al cărei scop declarat este de a-i ajuta pe oamenii din domeniul publicităţii să identifice mai uşor comportamentul consumatorilor la interacţiunea cu reclamele din mediul online, informează The Wall Street Journal, preluat de Mediafax.

Noua platformă va pune la dispoziţia oamenilor din publicitate şi un instrument de cumpărare de reclame, cunoscut în industrie sub numele de "demand-side platform", care face ca un anunţ publicitar să apară pe paginile de Internet accesate de un utilizator Facebook, indiferent care sunt acestea.

De asemenea, Atlas ar urma să îi ajute pe vânzătorii de publicitate să stabilească numărul de utilizatori care şi-au schimbat comportamentul de consum în urma interacţiunii cu reclamele. De exemplu, un vânzător de publicitate care foloseşte Atlas va putea să vadă că un client a cumpărat un produs de pe un laptop, dar că a văzut pentru prima dată o reclamă a respectivului produs pe telefonul mobil.

Prin lansarea acestui nou produs, Facebook încearcă să ţină pasul cu Google, liderul pieţei de publicitate online.

 

Cele mai citite

Accident la Pietriș în care au fost implicați șase copii

Marți seara, un grav accident rutier a avut loc în localitatea Petriș, din județul Bistrița-Năsăud, în care au fost implicate opt persoane, conform primelor...

Fondul Suveran Saudit continuă investițiile în tenis! PIF va sponsoriza și circuitul feminin

După ce în luna februarie a încheiat un parteneriat strategic cu circuitul masculin ATP, Fondul Suveran Saudit (PIF) va sponsoriza și WTA, circuitul profesionist...

Cine este pădurarul „garantat” de baronul Gheorghe Flutur care va conduce APIA

Agenția de Plăți și Intervenție pentru Agricultură (APIA) va avea din această săptămână un nou director general în persoana unui silvicultor, fost deputat...
Ultima oră
Pe aceeași temă