16.4 C
București
sâmbătă, 15 iunie 2024
AcasăSpecialLitoralul românesc, promovat la Moscova, printr-un spot în limba rusă

Litoralul românesc, promovat la Moscova, printr-un spot în limba rusă

Un spot de promovare a staţiunii Mamaia în limba rusă, este prezentat, luni, agenţiilor de turism şi hoteliere din România, după ce săptămâna trecută a fost lansat la Moscova, ca parte dintr-un proiect-pilot, cunoscut drept “Descoperă România”, informează preşedintele Federaţiei Asociaţiilor de Promovare Turistică din România (FAPT), Corina Martin, citată de Agerpres.

Potrivit şefei FAPT, spotul a fost bine primit de agenţiile din Moscova. 

“Am dorit să mergem către ei cu acest spot pentru că ni s-a reproşat că nu există materiale de promovare a destinaţiilor turistice româneşti în limba rusă. Astăzi va fi lansat pentru toate agenţiile de turism şi hotelierii din România. Spotul a fost realizat numai din taxa de promovare a staţiunii. Din aceeaşi bani am făcut şi broşurile de prezentare cu care am mers la discuţiile cu turoperatorii din Federaţia Rusă. Din păcate, Mamaia nu avea broşuri de prezentare’, a precizat Corina Martin. 

Preşedintele FAPT a explicat că agenţii de turişti ruşi “ştiu foarte bine toate hotelurile din Antalya, dar nu le cunosc deloc pe cele din România”.  Mai mult, ea a precizat că trei hotelluri din Mamaia şi patru hoteluri din Delta Dunării şi-au exprimat interesul de a face parte din programul “Litoralul pentru ruşi”. 

Asociaţia Litoral – Delta Dunării (ALDD) a oferit infotripuri gratuite agenţilor de turism din Federaţia Rusă care vor veni să vadă cum se prezintă în realitate litoralul românesc şi Delta Dunării. La această iniţiativă vor să se alăture şi reprezentanţii Asociaţiei de promovare Oradea, care doresc să se prezinte şi cu broşuri în limba rusă. 

“La discuţiile pe care FAPT şi ALDD le-au avut la Moscova cu agenţii de turism s-a discutat foarte concret. Noi întrebam câţi turişti au fost trimişi în România, dar şocant a fost când unul dintre agenţi care vinde pachete VIP, numai pentru ruşii foarte bogaţi, ne-a spus că în 2015 au trimis numai doi ruşi. Asta pentru că nu am avut oferte din România, nu am avut site-ul ANT în limba rusă, nu am avut materiale de promovare După ce le-am prezentat ce înseamnă litoralul, castelele din România, Bucureştiul, au fost foarte deschişi să includă în oferta lor Mamaia pentru ruşii din categoria VIP, precum şi week-enduri de 5 stele în Bucureşti, Sinaia cu Castelul Peleş’, precizează Corina Martin. 

Federaţia Asociaţiilor de Promovare Turistică din România (FAPT), Asociaţia Litoral – Delta Dunării, împreună cu reprezentanţii Camerei de Comerţ şi Industrie Tracia, au promovat, la finalul lunii ianuarie, la Moscova, destinaţiile autohtone printr-un proiect-pilot comun ‘Descoperă România’. 

Versiunea în limba rusă a spotului de promovare a staţiunii Mamaia urmează celor din limba italiană, ebraică, poloneză. 

Cele mai citite

Toți portughezii vor purta tricou CR7 la EURO 2024, ca să nu mai existe dubii în legătură cu marcatorul

IlustrațiiȘ Marian Avramescu Legenda vie a fotbalului portughez Cristiano Ronaldo mai are doar câteva zile până la debutul la Turneul Final al Campionatului European...
Ultima oră
Pe aceeași temă