18 C
București
duminică, 28 aprilie 2024
AcasăSpecialGrecia dă jumătate de milion de euro pe campanii de promovare a...

Grecia dă jumătate de milion de euro pe campanii de promovare a țării ca destinație turistică

Grecia ar putea cheltui aproape jumătate de milion de euro pe campanii de promovare a țării ca destinație turistică, pe Yahoo și pe Travel Channel, potrivit site-ului ekathimerini.com, citat de Agerpres.

Cooperarea dintre Organizaţia Naţională a Greciei pentru Turism (GNTO) şi Yahoo va include o campanie care se va derula pe o perioadă de trei luni pentru piaţa din SUA, cu 19,8 milioane de reclame, în valoare de 122.301 euro. De asemenea, se va desfăşura o campanie de promovare pentru pieţele din Emiratele Arabe Unite, Arabia Daudită, Qatar, Oman şi Bahrein, cu 50,5 milioane de reclame, în valoare de 157.662 euro. 

Canalul de televiziune Travel Channel va prezenta cinci reclame de un minut, de 129 de ori, pentru telespectatorii din Europa, Orientul Mijlociu şi Africa. Reclamele sunt în limba engleză şi au ca temă turismul de lux, gastronomia, plajele şi litoralul, oraşele turistice şi stilul de viaţă din Grecia. Bugetul pentru această campanie televizată se ridică la aproximativ 205.000 euro. 

Grecia se aşteaptă la un nivel record de turişti în acest an – 27 de milioane – depăşindu-l pe cel de anul trecut – 26,5 milioane – ceea ce va stimula creşterea economică, a afirmat recent Lefteris Kretsos, secretar general pentru Comunicaţii în Guvernul de la Atena. 

În ciuda continuării măsurilor de austeritate şi a fluxurilor de imigranţi, Grecia speră să înregistreze anul acesta mai mulţi vizitatori străini decât în 2015. 

„27 de milioane este o ţintă majoră – este o piatră de hotar. Există estimări că numărul turiştilor străini ar putea fi chiar mai ridicat, undeva la 27,5 milioane”, le-a declarat jurnaliştilor Lefteris Kretsos. El a mai spus că turiştii vor veni în Grecia pe fondul instabilităţii existente în alte state mediteraneene. 

Grecia a demonstrat o performanţă impresionantă în majorarea veniturilor publice, a exporturilor şi în atragerea de fonduri europene, de la cel mai recent pachet de asistenţă financiară, semnat în iulie, a explicat Kretsos. 

El a apreciat: „Pentru prima dată din 2010, credem că am depăşit într-adevăr perioada cea mai dificilă şi ne îndreptăm spre o nouă eră de stabilitate politică şi economică”. 

Grecia se bazează pe monumentele istorice şi plajele sale pentru relansarea economică. Sectorul turismului este principala sursă de venit a Greciei, fiind responsabil pentru 17% din PIB şi angajând 20% din populaţie. 

Cele mai citite

Burduja își face campanie pe motocicletă. “Este adevăratul candidat al dreptei”, susține Ciucă

Sebastian Burduja, candidatul PNL la funcția de primar general al Capitalei, apare în câteva fotografii în postură de motociclist, aceste imagini fiind postate chiar...

Deputatul conservator Dan Poulter a trecut în barca Partidului Laburist

Deputatul conservator Dan Poulter, fost ministru al sănătăţii, a declarat sâmbătă presei că se alătură Partidului Laburist, ceea ce reprezintă un motiv de îngrijorare...

Așteptarea de 9 ani a luat sfârșit. FCSB e noua campioană a României la fotbal

Un singur punct mai avea nevoie FCSB, în meciul de sâmbătă seara cu Farul Constanța, pentru a se încorona noua campioană a Superligii. În...
Ultima oră
Pe aceeași temă