6.1 C
București
luni, 2 decembrie 2024
AcasăSpecialDezbatere Customer Experience & Retail Days: Relația dintre clienți și branduri evoluează...

Dezbatere Customer Experience & Retail Days: Relația dintre clienți și branduri evoluează dincolo de proceduri și strategii, în sfera relațiilor personalizate

Experiența clientului cu brandul, ca diferențiator cheie pe o piață de business tot mai aglomerată, a fost subiectul central al discuțiilor în cadrul Customer Experience & Retail Days. Cea de-a 7-a ediție a evenimentului organizat de Conference Arena, membru Marketing Insiders Group, a avut loc pe 25 și 26 noiembrie, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel. În prima zi conținutul prezentărilor s-a concentrat pe evoluția relației dintre branduri și clienți în actualul context social și economic, iar în cea de-a doua zi au avut prioritate particularitățile pieței de retail.

Printre subiectele dezbătute s-au numărat: Social CRM, sau ce facem atunci când clientul conduce conversația; Emoții vs. rațiune în procesul de cumpărare; Rolul empatiei în relația cu clienții; Revoluția tehnologică și felul în care influențează relația clienților cu brandurile; Rolul parfumului ambiental în construirea identității de brand. Totodată, cei aproximativ 80 top & middle manageri prezenți la Customer Experience & Retail Days au redescoperit jocul și felul în care poate contribui acesta la descoperirea unor principii de business relevante.

 

Ediția din acest an și-a propus să aducă în atenția comunității de business Conference Arena abordări teoretice, structurale, integrate de 2 profesori universitari angajați în proiecte multidisciplinare internaționale.

Relația dintre oameni este mai importantă decât orice strategie prestabilită. Emoțiile create de interacțiunea clientului cu brandul sunt mai valoroase decât cuvintele, tocmai de aceea persoana care comunică direct cu clientul transmite mai mult decât orice brand. Să nu uităm că noi toți suntem ființe sociale, iubim să fim înțeleși, să ni se transmită emoții pozitive. Acest lucru este valabil și în relația cu companiile.” a punctat în cadrul conferinței Nansi Lungu, Lector Univ. dr. la catedra de Științe cognitive, Universitatea Titu Maiorescu și Behavior analyst la Bitdefender .

Călin Hințea- decanul Facultății de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării din cadrul Universității Babes-Bolyai, prezent și el la Customer Experience & Retail Days în calitate de speaker, a vorbit despre rolul strategic al culturii organizaționale și despre greșeala de a avea încredere supradimensionată în proceduri. Tot el a explicat cum, fiind tentați să privilegiem siguranța, glorificăm trecutul folosind soluții vechi pentru probleme noi. Călin Hințea a invitat managerii prezenți la eveniment să considere echipa, resursa umană a organizației, de o importanță strategică și, în calitate de leaderi, să își asume noi funcții de socializare.

Speakerii Customer Experience & Retail Days care au inițiat dezbateri pe tema evoluției relației dintre consumatori și branduri au fost: Gabriel Vasile – Owner Content Factory RO, Ana Morodan -primul blogger de modă din România, Cristina Grigore – Director Executiv al Fundației Părinți din România, Adrian Popescu – Owner Smart Play, Richard Min – Manager EMEA Air Aroma, Roxana Nica – Managing Director Keysfin, Răzvan Predica – Group Finance Director eMAG Group (Naspers). 

Moderatorii conferinței au fost Mihai Dragnea, Founder This is Retention & Senior Manager Bitdefender și Roxana Șerban, Partner Manager, Supplier for a Swiss Company. Evenimentul s-a bucurat de sprijinul: Mediatel Data – Gold Partner, Alpine Adventure Romania, Saveur Fine Treats, Active Life – Supporting Partners, Air-Aroma – Scenting Partner. Parteneri media: Manager.roMarketingportal.roJurnalul de AfaceriBănci și Bancomate, România liberăDoing BusinessKompass.

Pentru mai multe detalii vă rog să contactați:

Diana Niță | MARKETING INSIDERS GROUP

E-mail: diana.nita@market-insiders.com l Web: www.conference-arena.com

Despre Marketing Insiders Group
Descoperiti generația de business multidisciplinară!

CONFERINȚE INTERNAȚIONALE | CERCETARE DE PIAȚĂ | TRAINING PERSONALIZAT | BRANDING STRATEGIC

Pășiți în noua eră de business cu cei mai buni experți de marketing, traineri și consultanți ai momentului sub același acoperiș vizionar. Cifre: 50 de branduri internaționale în portofoliu; competențe ATL, BTL și TTL; membri ai juriului Stevie Awards (Categoria Sales & Customer Service); peste 15 ani de know-how strategic de contact center (Asociația Română a Contact Centerelor, Romanian Contact Center Awards, Contact Center Magazine); 11 comunități targetate de social media; mai mult de 100 de conferințe de afaceri organizate în Europa. Aflați mai multe vizitând: market-insiders.com.

Cele mai citite

Google Maps va afișa rapoarte de incidente din Waze

Google Maps începe să adopte caracteristici populare ale aplicației Waze, cum ar fi alertele de trafic generate de comunitate, dar reacțiile utilizatorilor sunt mixte....

Moș Nicolae, unul dintre cele mai îndrăgite personaje ale iernii

Moș Nicolae este unul dintre cele mai îndrăgite personaje ale iernii, care aduce cu el nu doar daruri materiale, ci și o atmosferă de...

Doi elevi din Baia Mare au fost diagnosticaţi cu meningită! Cursurile se țin în online

În urma confirmării a două cazuri de meningită meningococică la elevi din Baia Mare, autoritățile sanitare și educaționale au luat măsuri de prevenție drastice. Doi...
Ultima oră
Pe aceeași temă