22.2 C
București
duminică, 26 mai 2024
AcasăSpecial60% dintre companii consideră că fidelizarea clienţilor reprezintă o prioritate strategică

60% dintre companii consideră că fidelizarea clienţilor reprezintă o prioritate strategică

Expo Media organizează cel mai important eveniment cu tematica atragerii şi fidelizării clienţilor, “Customer Loyalty & CRM Forum 2013”, în data de 21 noiembrie 2013, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel.

Bucuresti, 11 noiembrie 2013 – Sintagma “consumatorul este rege” a devenit din ce în ce mai vehiculată în lumea oamenilor de marketing. Azi mai mult decât oricând trăim într-un mediu în care consumatorul este liber să aleagă orice, iar lupta companiilor pentru atenţia lui a devenit acerbă. Diferenţierea este o provocare şi revoluţia digitală schimbă cu rapiditate comportamentul consumatorilor. A deţine un produs sau un serviciu de calitate nu mai este suficient pentru a atrage clienţi. Ei au nevoie de povestea din spatele brandului – o poveste autentică, cu care se pot identifica – şi de comunicare personalizată.

Importanţa loializării clienţilor se vede cel mai bine în cifre. Un exemplu grăitor a fost dat de compania General Motors, care a declarat valoarea concretă a unui procent în plus la rata de retenţie a clienţilor: 700 de milioane de dolari. Pare o cifră mult prea mare, dar este cât se poate de reală deoarece acest procent în plus reprezintă de fapt costul atragerii unui client de la o companie auto rivală.

Mai mult, peste 50% din companiile care au crescut bugetele de loializare a clienţilor în ultimii doi ani au înregistrat şi creşteri ale cifrelor de afaceri, conform unei cercetări realizate de Forrester în 2013. Aceste rezultate se observă şi prin creşterea numărului de programe de loializare. De asemenea, studiul arată că cele mai importante obiective de business pentru programele de loializare sunt: retenţia clienţilor – 70%, implicarea clienţilor – 64% şi câştigurile – 34%. Doar 14% dintre companii au trecut experienţa consumatorului la obiective, ceea ce demonstrează că încă mai avem multe de învăţat în acest domeniu.

Mediul online joacă un rol crucial în stabilirea relaţiilor cu clienţii şi unul dintre factorii decisivi în fidelizare a devenit rapiditatea cu care compania reactionează la cererile clientului. Prezenţa în mediul online fără activitate permanentă nu mai întoarce rezultate.

Pornind de la aceste realităţi punctuale şi de la ultimele tendinţe globale de Customer Retention Management (CRM), Expo Media organizează cea de-a cincea ediţie a Customer Loyalty & CRM Forum, un eveniment de business ce reuneşte experţi din companii recunoscute în plan local şi internaţional cu un know-how solid şi aplicat în zona de loializare, retenţie şi CRM. Ducând tradiţia mai departe, conferinţa va aduce şi în acest an în prim plan cele mai utile şi eficiente instrumente din ariile tematice Customer Relationship Management, Loializare şi Retenţie, tehnologie şi strategie. Printre temele ce vor fi abordate se numără:

– Clienţi Fideli – Teorie versus Practică;

– Modalitatea corectă de a crea şi a investi într-un program de loializare;

– Reclamaţiile văzute ca o un element strategic pentru fidelizarea clienţilor;

– Feedbackul consumatorilor versus cifra de afaceri;

– Cum să identificăm CRM-ul şi furnizorul potrivit;

– Cum să măsurăm impactul unei aplicaţii de tip CRM în marketing, vânzări, operaţiuni cu clienţii.

Evenimentul de nişă va avea loc în data de 21 noiembrie 2013, în cadrul Hotelului JW Marriott Bucharest Grand Hotel. Speakerii acestei conferinţe sunt lideri autentici, a căror reputaţie se bazează pe profesionalism şi performanţă în activitatile profesionale întreprinse. Aceştia vor asigura cadrul ideal pentru prezentări complexe şi dezbateri interesante, cu focus pe interesele audienţei. Iată doar câţiva dintre aceştia: Mihai Dragnea – Global Retention Manager, Bitdefender, Gabriel Prefac – Experienced Customer Operations Manager, Groupama Asigurari Romania, Marcela Stoica – Senior Management Skills Developer, Customer Service School, Teodora Migdalovici – Ambassador Cannes Lions Romania, Bogdana Baltasiu – Business Development Director, CuponReducere.

“Când vine vorba despre fidelizarea clienţilor, lucrurile au devenit simple: nu ne permitem luxul să căutăm clienţi noi. Trebuie să facem tot ceea ce ne stă în putinţă pentru a-i păstra pe cei cu care am colaborat la un moment dat pentru ca aceştia sunt stâlpii de rezistenţă ai afacerii noastre. Suntem alături de Customer Loyalty and CRM Forum de la prima ediţie şi înţelegem de ce are succes în continuare: abordează subiecte care înfluenţează direct cifra de afaceri a companiilor.” Oana Bălteanu, Managing Director, Customer Service School.

“RETENŢIA si Loialitatea sunt diferite! Când ajungem să vorbim despre RETENŢIE, poveştile frumoase de tip mass-market nu mai ajută şi ştii deja că procesele de business din spatele lor nu au funcţionat. RETENŢIA înseamnă să înţelegi fiecare client în parte şi ce stă în spatele motivaţiei lui. Şi de-abia de acum poţi începe să nu mai pierzi bani; iar odată ce ai început nu te vei mai opri, fiindcă RETENŢIA este de neoprit când vrei să creşti din banii pe care altfel i-ai pierde.” Mihai Dragnea, Global Retention Manager, Bitdefender.

Conferinţa va fi moderată de Mircea Criveanu, Loyalty Director, The Hub Partners.
Evenimentul beneficiază de susţinerea partenerilor Competence Call Center – Silver Partner, Cannes Lions – Strategic Partner, Customer Service School – Supporting Partner, Bitdefender si Mistery Shopping Agency – Partners, precum şi de sprijinul partenerilor media: Romania Libera, Manager Express, AdHugger, Business Arena, Gadget Trends si Sensiblu.
Mai multe informaţii privind condiţiile de înscriere şi oportunităţile de sponsorizare sunt disponibile pe registration@conferinte.ro sau telefonic la +40731 191 919.

Despre Expo Media

Expo Media asigură servicii de calitate de marketing integrat încă din 2004. Având competenţe impecabile din multiple arii, precum: ATL, BTL, TTL, cercetare şi consultanţă de tip “customer centricity”, echipa Expo Media se bucură de un portofoliu vast şi variat de clienţi, cu care desfăşoară parteneriate de încredere, pe termen lung. În ultimii ani compania a făcut parte din juriul Stevie Awards (Categoria “Sales & Customer Service”) şi a demarat proiecte ambitioase şi inovatoare, precum www.enlightening.ro, şi multe altele. Pentru mai multe informaţii, vă rugăm să accesaţi www.expomedia.ro şi www.conferinte.ro.

 

Cele mai citite

Imediat după alegerile locale se măresc amenzile. Creșterea salariului minim brut implică și creșterea amenzilor

Salariul minim brut crește cu 400 de lei, de la 3300 la 3700 de lei, începând din data de 1 iulie 2024, dar creșterea...

Nicușor Dan a fost consiliat de oamenii lui Plahotniuc și Băsescu

Nicușor Dan mai vrea un mandat de primar al Capitalei pentru încă patru ani, dar se pare că a uitat cam repede că...

Generația de Aur, ultima victorie, cu o Selecționată mondială a Stelelor: 3-2

Tricolorii au învins cu 3-2 echipa Legendelor Lumii (World Stars), pregătită de Jose Mourinho, potrivit rador.ro. Tricolorii au învins cu 3-2 echipa Legendelor Lumii (World...
Ultima oră
Pe aceeași temă