19.9 C
București
miercuri, 24 aprilie 2024
AcasăLifestyleTop 8 sfaturi de specialitate pentru o campanie electorală de succes

Top 8 sfaturi de specialitate pentru o campanie electorală de succes

Iar, pe principiul ”o imagine face cât o mie de cuvinte”, algoritmii social – media inundă news-feed-urile cu tot felul de vizualuri, care mai de care mai țintite și mai bine realizate.
Tipăriturile și vizualurile de campanie sunt minunate pentru crearea de rețele, publicitate și marketing social. De aceea, un designer grafic angajat pentru a crea o machetă personalizată trebuie să fie pe deplin conștient de ceea ce este necesar pentru a transforma o campanie de imagine și notorietate într-una încununată de succes în materie de eligibilitate. Când sunt concepute ”ca la carte”, vizualurile pot ajuta orice candidat să își atingă, măcar în parte, propriile deziderate. Pe de altă parte, vizualurile lipsite de interes, ar putea face politicianul să pară neexperimentat și neprofesional, împreună cu oferta sa. Tocmai pentru a evita acest risc, vă prezentăm, în cele de mai jos, 10 sfaturi asupra modului în care trebuie să își gândească campania de imagine orice candidat serios la alegerile locale din această toamnă.

1. Alegeți condiții profesionale de consultanță și de exprimare grafică!

Nu folosiți primele firme de consultanță și de tipărituri pe care le întâlniți pe Web. Calitatea profesională, chiar dacă antrenează costuri este o prioritate atunci când vine vorba de scopul dvs politic. Mesajele inteligente și forma grafică în care le veți prezenta vor fi determinante în campania electorală.

2. Nu încercați să nu deranjați. Apelați la sloganuri puternice și convingătoare!

Un titlu puternic, convingător este primul lucru pe care îl remarcă, în comunicare, cei cărora li te adresezi. Sloganurile de pe vizualuri, bine scrise, îi captivează pe alegători, obligându-i să citească întreaga machetă. Deseori, titlurile îndrăznețe sunt cele care provoacă emoțiile alegătorilor, combinând mesajul de forță al candidatului cu concluzia sugerată publicului țintă la finalul prezentării.

3. Feriți-vă de vizualurile supraîncărcate!

Când vine vorba de proiectarea unui pliant de campaniei, e necesar să excludeți conținutul aglomerat, dens. Un vizual de impact trebyuie să fie ușor de citit, memorabil, concis și clar. Pliantul perfect este cel care care evidențiază, pe rând, toate obiectivele cheie ale candidatului. Lăsați detalierea acestora pentru discuțiile ulterioare, de grup.

4. Fii coerent în exprimarea vizuală!

Coerența este extrem de importantă în designul pliantului de campanie. Alegeți maxim două registre de exprimare în care să vă prezentați mesajele, având în vedere faptul că targetarea trebuie raportată la un pun public eterogen. Unul dintre registre trebuie să fie oficial, sobru, constituindu-se într-un veritabil identity electoral. Cel de-al doilea trebuie să țină cont de trendul celor mai accesate vizualuri din social – media, când rețelele sociale sunt unul dintre instrumentele principale de campanie. În ambele variante, însă, fiți consecvenți în ceea ce privește mesajele, logo-urile și fonturile folosite. În cele din urmă, alegătorii vor putea recunoaște temele campaniei candidatului în cel mai scurt timp. De asemenea, când vine vorba de proiecte asumate la nivel individual, luați în considerare branding-ul personal pentru candidați.

5. Nu vă plictisiți publicul căruia vă adresați!

Fiți creativi și gândiți în afara cutiei. Majoritatea materialelor de campanie sunt neplăcute și plictisitoare. De obicei, alegătorii care primesc pliante plictisitoare le aruncă fără să le citească, iar pe cele întîlnite pe rețelele de socializare le ignoră! Faceți designul flyerelor de campaniei atrăgătoare, combinând fonturi interesante cu o grafică colorată pentru a atrage potențialii alegători. De asemenea, nu uitați de sloganurile smart, care să provoace publicul targetat.

6. Apelați la vizualuri diferite pentru mesajele electorale!

Folosiți mai multe variante de vizualuri campanie. Având în vedere că alegătorii diferiți au interese și priorități diferite, proiectați o varietate de pliante. În acest fel, puteți orienta cu ușurință alegătorii individuali mai cu succes, răspunzând preocupărilor și intereselor lor specifice.

7. Evidențiați mereu mesajul candidatului!

Asigurați-vă că designul vizualului sau volantului de campanie evidențiază mereu mesajul candidatului. Alegătorii doresc să știe exact ce înseamnă candidatul și acțiunile pe care intenționează să le facă. Faceți intențiile și mesajul candidatului să transpară foarte clare din pliante, astfel încât alegătorii să știe de ce ar trebui să aleagă acea persoană. Asigurați-vă că răspundeți la această întrebare foarte importantă: de ce ar trebui să mă alegeți pe mine?

8. Oferiți un apel la acțiune!

Nu evitați vizualurile de campanie care să includă un apel la acțiune ce încurajează răspunsul imediat. Oferiți o serie de canale de răspuns accesibile oricând, de genul email, canale social – media sau site-ul web. În acest fel, alegătorul poate răspunde în timp real ofertei dvs, iar cei care derulează campania pot urmări feedbackul și pot ține cont de acesta în modularea și adaptarea ofertei și mesajelor, de la zi la zi.

Cele mai citite

Dezvăluiri făcute de Anne Hathaway. Actrița a fost nevoită să se sărute cu zece bărbați

Experiența actoricească poate aduce cu sine momente neașteptate și provocatoare, iar Anne Hathaway a trăit unul dintre aceste momente la un casting. Actrița a...

Dosar de corupție la nivel înalt în Rusia: unul din adjuncții ministrului rus al apărării a fost arestat

Un adjunct al ministrului rus al apărării, Timur Ivanov, a fost arestat pentru presupusă corupţie, a anunţat marţi Comitetul de Anchetă rus, notează AFP,...

Firea trebuie să se retragă din cursa pentru europarlamentare dacă va candida la Primărie, susține AUR

Partidul AUR consideră că Gabriela Firea trebuie să renunțe la candidatura pentru un post de europarlamentar dacă dorește să candideze la Primăria Capitalei. Acest punct...
Ultima oră
Pe aceeași temă