FIFA primește o a doua lovitură după ce Emirates a anunțat că nu-și va prelungi contractul de sponsorizare. Cel de-al doilea sponsor care renunță la parteneriatul cu FIFA este Sony, care avea un contract în valoare de 225 milioane euro.
Presa din Japonia anunță sfârșitul colaborării dintre FIFA și Sony, după ce compania niponă s-a confruntat în ultimul timp cu unele probleme financiare, conform Mediafax.
Sony, care promovează fotbalul şi prin intermediul jocurilor video, a semnat în 2014 un contract pe opt ani cu FIFA, prin care urma să sponsorizeze diferite competiţii organizate de FIFA. Totuşi, din cauza restructurărilor prin care trece, Sony a decis să nu activeze clauza de prelungire a contractului în valoare de 225 de milioane de euro.
Locul lăsat liber de Sony ar putea fi preluat de rivalul sud-coreean Samsung.
Sony, care se află pe pierdere, este obligat să îşi oprească extinderea, mai ales că pentru prima oară grupul a decis să nu ofere dividende acţionarilor în acest an.