16.9 C
București
vineri, 17 mai 2024
AcasăInternaționalChina a construit o autostradă subacvatică în 4 ani

China a construit o autostradă subacvatică în 4 ani

După aproape 4 ani de construcție, cel mai lung tunel cu autostradă subacvatică din China este acum deschis pentru traficul vehiculelor. Potrivit oficialilor guvernamentali din Jiangsu, tunelul a fost construit la un cost de 9,9 miliarde de yuani.

La o lungime de 10,79 kilometri (6,65 mile), tunelul Taihu se întinde sub Lacul Taihu din provincia Jiangsu din estul Chinei, la aproximativ 50 de kilometri est de Shanghai. Construcția a început pe 9 ianuarie 2018 și a costat aproximativ 1,56 miliarde de dolari.

Autostradă subacvatică în China

Peste 2 milioane de metri cubi de beton au fost folosiți pentru construirea tunelului cu două sensuri, care are șase benzi și are 17,45 metri lățime, relatează agenția oficială de presă a Chinei, Xinhua, citat de CNN.

Tavanul tunelului a fost echipat cu lumini LED colorate, concepute pentru a preveni oboseala șoferilor. Tunelul face parte din autostrada Changzhou-Wuxi de 43,9 kilometri, care a fost deschisă publicului pe 30 decembrie 2021. Acesta oferă o autostradă alternativă pentru călătorii care călătoresc între Shanghai și Nanjing, capitala Jiangsu.

Cel mai lung tunel pe autostradă din lume este tunelul dublu de drumuri Ryfast de 14,3 kilometri din Norvegia, care se desfășoară între orașul Stavanger și municipalitatea Strand. De asemenea, porțiunea de tunel subacvatic a Tokyo Bay Aqua-Line, o autostradă pentru vehicule care circulă sub Golful Tokyo, are 9,6 kilometri.

În ceea ce privește tunelurile subacvatice în general, totuși, onoarea de top revine tunelului de sub Canalul Mânecii, care leagă Anglia și Franța pe calea ferată. Porțiunea sa scufundată are o lungime de 37,9 kilometri, cel mai lung dintre oricare tunel subacvatic din lume.

Citiți România Liberă și pe Google News!

Redacția
Redacțiahttps://romanialibera.ro
România Liberă este o publicație tipărită și online pentru politică, afaceri și avocați, care acoperă anunțuri pentru litigii majore, tranzacții și probleme de reglementare. A fost fondată în 1877, în România. RL este o publicație de ultimă oră și unul dintre cele mai cunoscute cotidiene la nivel mondial, în principal ca voce a opoziției împotriva autocraților și a fostei Securități. Printre autorii și cititorii noștri se numără cea mai mare organizație filantropă, Fundația pentru o Societate Deschisă din SUA, precum și editorialiști internaționali celebri, profesori de știință și de drept din întreaga lume. În 2009, RL publica săptămânal un supliment de opt pagini cu articole în limba engleză din New York Times, astăzi publică cele mai noi videoclipuri și știri internaționale. Cu sediul în București, RL numără în prezent 50 de colaboratori, agenți și jurnaliști.
Cele mai citite

Importanța testelor de screening pentru femei – Pasul esențial către o sănătate durabilă

Datorită progreselor rapide ale tehnologiei aplicate în medicină, femeile pot face teste de screening pentru a depista la timp boli grave, bolile canceroase, în...

Zona din fața casei – amenajări necesare pentru a completa estetic și funcțional spațiul

În fața casei tale, există o zonă care poate fi un spațiu deosebit pentru a-ți...

Controverse legate de camere video în sălile de clasă ale școlilor

Reprezentanții profesorilor se opun proiectului prin care Guvernul vrea să impună instalarea camerelor video de supraveghere în sălile de curs ale școlilor. În data de...
Ultima oră
Pe aceeași temă