30.3 C
București
sâmbătă, 1 iunie 2024
AcasăEconomieEconomie internăING Bank România are un nou director de Marketing, Comunicare și Brand...

ING Bank România are un nou director de Marketing, Comunicare și Brand Experience

ING Bank România a anunțat astăzi, prin intermediul unui comunicat de presă, numirea Dianei Mihai în funcția de director de Marketing, Comunicare și Brand Experience.

Diana Mihai se alătură echipei ING Bank România în rolul de director de Marketing, Comunicare și Brand Experience începând cu data de 17 iunie 2024. Aceasta vine cu 15 ani de experiență în domeniu, pe poziții locale, regionale și globale, în cadrul unor companii precum Reckitt Benckiser UK și Procter&Gamble.

„Diana ni se alătură într-un moment important pentru bancă, în care sărbătorim 30 de ani de activitate în România, și am încredere că va contribui împreună cu echipa sa la obținerea unor rezultate excepționale. Cu experiența sa vastă locală și internațională, sunt sigură că va juca un rol crucial în dezvoltarea ING Bank România mai departe”, a declarat Mihaela Bîtu, CEO ING Bank România.

În cei 5 ani petrecuți la P&G, și cei 10 alături de Reckitt Benckiser UK în diferite funcții și zone geografice, Diana a lucrat la consolidarea unor nume mari precum Pampers, Always și Finish , a contribuit la lansarea unor branduri noi, dar și proiecte antreprenoriale. De asemenea, a jucat un rol esențial în lansarea brandului Neuriva în SUA , în regândirea strategiei pentru Air Wick Auto-Spray în Europa și repoziționarea globală a brandului Air Wick.

„Din toată activitatea brandului ING și discuțiilor pe care le-am avut cu echipa, am fost impresionată de oameni, de cultură, proiecte, ambiții și felul în care clienții sunt mereu pe primul loc. Plănuiesc să pun umărul la o creștere accelerată în următorii ani și să continuăm să fim “și mai și” pentru clienții noștri – prin experiență superioară, educație financiară și produse inovative de banking. Sunt entuziastă să mă alătur echipei ING și abia aștept să continuăm să construim împreună brandul ING”, a declarat Diana Mihai.

Urmărește România Liberă pe  XFacebook și Google News!

Cătălin Mihai
Cătălin Mihai
Cătălin Mihai a absolvit Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității din București și lucrează în presa centrală din anul 2014. În paralel cu activitatea jurnalistică, a activat ca redactor în cadrul Editurii Universității din București. A lucrat pentru România Liberă ca editor online și jurnalist sportiv între anii 2019-2021, iar din martie 2023 s-a alăturat din nou echipei.
Cele mai citite

Netanyahu spune că nu poate exista o încetare permanentă a focului în Gaza până când Hamas nu va fi distrus

Premierul israelian Benjamin Netanyahu a declarat că nu va exista o încetare permanentă a focului în Gaza până când capacitățile militare și de guvernare...

VIDEO. Cristiano Ronaldo, în lacrimi! Al-Nassr a pierdut finala Cupei Regelui

Imagini rare cu unul dintre cei mai buni fotbaliști din lume. Cristiano Ronaldo s-a întins pe jos și a plâns în hohote, după ce...

De azi încep sancțiunile pe e-Factura

Nerespectarea termenului-limită de 5 zile lucrătoare pentru transmiterea facturilor în sistemul naţional RO e-Factura se sancţionează conform Legii 296/2023, iar amenzile variază între 1.000...
Ultima oră
Pe aceeași temă