30.9 C
București
miercuri, 26 iunie 2024
AcasăSpecialVirajul la stanga, interzis

Virajul la stanga, interzis

» Edilii si politistii pregatesc mai multe proiecte pentru a fluidiza traficul infernal din Capitala.

» Autoritatile vor sa interzica virajul la stanga in mai multe intersectii pentru a se evita aglomeratia.

» In zonele cu trafic intens se vor construi parcaje subterane pentru ca masinile sa nu mai fie parcate pe strazi.

Politia rutiera si specialistii
Comisiei tehnice de circulatie pregatesc un proiect prin care se va interzice virajul la stanga in intersectiile aglomerate din Capitala. In plus, soferii vor fi trimisi sa-si parcheze masinile in parcajele subterane care vor fi construite de municipalitate in zonele cu trafic intens pentru a nu mai incomoda circulatia. Nu au fost uitati nici bucurestenii care circula cu mijloacele de transport in comun si care pierd ore bune in aglomeratia de pe strazi. Autovehiculele RATB vor putea circula pe benzi proprii, ceea ce va duce la cresterea vitezei. Acestea sunt cateva dintre proiectele autoritatilor pentru a reduce blocajele din trafic care au devenit tot mai dese.

Se ocoleste intersectia

Autoritatile lucreaza, in prezent, la un studiu, pentru a stabili in ce intersectii din Capitala se va putea interzice virajul la stanga pentru a se fluidiza traficul. Masura va fi luata numai in acele locuri unde se poate vira la dreapta pentru a se ocoli intersectia. Pentru soferii care au nevoie sa ajunga in partea stanga a intersectiei, interdictia inseamna timp pierdut pentru ocolire. Daca acestia nu cunosc prea bine zona se pot rataci, ceea ce inseamna si mai mult timp pierdut pentru a ajunge la locul dorit. In schimb, pentru ceilalti soferi timpul de asteptare in intersectie scade, iar traficul se fluidizeaza. Aceasta masura a fost luata si in alte state civilizate, unde au fost instalate indicatoare de atentionare a soferilor.

RATB, pe benzi speciale
Mijloacele de transport in comun vor avea propriile benzi de circulatie, asa cum exista in prezent pe Bd. Regina Elisabeta. Pe acea artera, troleibuzele si autobuzele circula cu viteza mai mare decat in alte zone, unde traficul este aglomerat de multe masini pentru transportul individual.
Prin aceasta masura, edilii vor sa-i determine pe bucuresteni sa foloseasca mai mult transportul in comun in detrimentul masinilor proprii. Este evident ca dupa introducerea benzilor separate pentru RATB, mijloacele de transport in comun se vor deplasa mai repede decat cele individuale.

IN SUBTERAN
» Mai multe parcari

"Nu mai exista locuri nevralgice in Bucuresti privind ambuteiajele si aglomeratia rutiera, acum tot orasul este foarte aglomerat", a declarat Valentin Iana de la Politia Rutiera. Una dintre solutiile pentru descongestionarea traficului este parcarea masinilor in parcajele subterane, pe care urmeaza sa le construiasca Primaria Capitalei in zonele aglomerate: Piata Muncii, Piata Revolutiei, Gara de Nord, Dorobanti etc. In aceste zone ar putea fi interzisa parcarea masinilor la suprafata, dupa construirea parcarilor subterane.

Cele mai citite

Remize albe la EURO 2024: Anglia-Slovenia 0-0 și Danemarca-Serbia 0-0. Se știu primele două meciuri din optimi

Marți s-a încheiat și cea de-a patra grupă de la EURO 2024, după meciurile Anglia - Slovenia, scor 0-0, respectiv Danemarca - Serbia, scor...

Aavancronica meciului decisiv Slovacia – România de la EURO 2024. Care sunt scenariile

Naționala României joacă miercuri partida decisivă în compania selecționatei Slovaciei pentru calificarea în optimile de finală ale Campionatului European de Fotbal UEFA EURO 2024,...

Viktor Orban „a recidivat”: În 2013, în România, a murit un om după un accident cu o mașină din coloana oficială

Accidentul a avut loc în timp ce coloana oficială a lui Viktor Orban gonea spre aeroportul din Stuttgart. Cum se întâmplă în astfel de...
Ultima oră
Pe aceeași temă