15.5 C
București
vineri, 3 mai 2024
AcasăSpecialTelevizoarele şi incorporabilele au crescut vânzările Flanco

Televizoarele şi incorporabilele au crescut vânzările Flanco

Flanco, cel mai apreciat lanţ de retail electro-IT, anunţă că sectoarele de televizoare şi electrocasnice incorporabile au o dinamică foarte ridicată în 2011.

Astfel, televizoarele LED şi LCD au crescut ca volum în vânzări cu circa 40% în 2011 comparativ cu 2010, televizoarele 3D au cea mai bună evoluţie, iar televizoarele CRT (cu tub) au înregistrat cea mai mare scădere de la an la an (aproximativ 60%). Plasmele reprezintă încă un segment de nişă, acestea crescând cu aproximativ 10% faţă de anul precedent.

În competiţia electrocasnice independente/incorporabile, în 2011 raportul a ajuns la 50%-50% faţă de 80%-20% cu un an în urmă, potrivit Flanco.

În categoria PC-urilor, potrivit reprezentanţilor Flanco, raportul de vânzări laptop – desktop este de 6/1, în creştere în ultimele luni de zile.

În ceea ce priveşte evoluţia vânzărilor în segementul camerelor foto compacte şi D SLR, vânzarea de camere foto compacte reprezintă aproximativ 85% din vânzarea totală de camere, în prima parte a anului, conform rapoartelor GfK. În lanţul de magazine Flanco, ponderea acestora este de 88-90%.

Bugetul de achiziţii

Combinele frigorifice cele mai cautate sunt cele cu preţul cuprins între 1.199 lei – 1.499 lei, pe când cele mai cumpărate maşini de spălat au preţul cuprins între 899 lei şi 1.199 lei, potrivit reprezentanţilor Flanco. În categoria laptop-urilor, preţul mediu al celor mai achiziţionate produse se situează în jurul valorii de 1.899 lei.

Valoarea medie a bonului de casă în reţelele Flanco în prezent este de circa 400 lei. Astfel, comparativ cu perioada ianuarie-aprilie se înregistrează o creştere cu aproximativ 5% a acestei valori.

Pentru 2011 Flanco estimează că piaţa de retail de electronice, electrocasnice şi IT va atinge valoarea de 1-1.1 miliarde euro, în creştere cu 7-10% faţă de nivelul de aproximativ 1 miliard euro înregistrat în 2010.

 

Cele mai citite

Reporteri fără Frontiere: Peisajul mediatic din România, lipsa transparenței și trusturi media care propagă dezinformări

România se mândrește cu un peisaj mediatic divers și relativ pluralist, oferind un teren fertil pentru investigații de interes public puternice. Cu toate acestea,...

Incredibil! Alexandru Rafila a semnat, pe furiș, Strategia de Cooperare 2024-2030 a României cu OMS

Ministrul Sănătății, Alexandru Rafila, a semnat recent, pe ascuns, un document extrem de important, în numele României, fără să existe transparență publică, dar...

Unirea Shopping Center: Inima Comercială a Bucureștiului

Situat în centrul vibrant al Bucureștiului, Unirea Shopping Center nu este doar un simplu centru comercial, ci o emblemă a orașului, fiind unul dintre...
Ultima oră
Pe aceeași temă