18.3 C
București
vineri, 17 mai 2024
AcasăSpecialSTIHL România: “Trăim cea mai dinamică perioadă din istoria companiei”

STIHL România: “Trăim cea mai dinamică perioadă din istoria companiei”

Compania STIHL a demarat anul acest un amplu proiect de reamenajare a magazinelor, care se va derula intensiv pe parcursul a doi ani. STIHL operează o reţea de 300 de magazine la nivel național, din care 16 au suferit deja anul acesta un upgrade din punct de vedere conceptual. “Practic,  STIHL a propus dealerilor un concept revoluţionar pentru piaţa motouneltelor de reamenajare a spaţiilor comerciale şi de service. Cei mai mulţi au înţeles că trebuie să facă acest pas, mai ales ca răspuns la extinderea magazinelor de bricolaj, care vând produse similare.

Astfel, anul acesta am avut parte de schimbări majore în ceea ce priveşte amenajarea spaţiilor comerciale STIHL, proces care va continua şi mai intens  în 2016, când estimăm că o treime din reţea va fi reconfigurată pe noile standarde vizuale şi de calitate. Evoluţia din acest an s-a produs într-un context general de creştere a pieţei cu cel puţin 10%. Toate acestea ne arată că la STIHL România trăim cea mai dinamică perioadă din istoria companiei”, declară Ioan Mezei, director general STIHL România.

Noul cncept vizual de organizare a spaţiilor comerciale şi de service STIHL va fi implementat în 100 de magazine în 2016, cu o investiţie de 5 milioane de euro. “O particularitate specifică a noului concept este că are posibilitatea să fie extins la o treaptă calitativă superioară, doar pe suprafeţele de peste 100 de mp. Această extindere transformă magazinul respectiv în ceea ce noi numim flagship store STIHL . Este standardul cel mai ridicat pe care îl poate avea un spațiu comercial la nivel național, iar România este piaţa pilot pentru implementarea acestui concept de magazin reprezentativ STIHL. Estimăm ca din cele 100 de magazine care vor fi reamenajate în 2016, 40 să fie de tip flagship store, adică ne dorim unul în fiecare judeţ. Credem că în 2-3 ani vom ajunge la peste 60 astfel de spații comerciale STIHL”, precizează Ioan Mezei.

În 2015, la reţeaua STIHL au aderat 30 de magazine noi, aşteptarea companiei fiind în continuare de  extindere a reprezentării la nivel național. “Aşteptăm alături de noi persoane cu spirit antreprenorial, care au înclinaţii tehnice și care îşi doresc să dezvolte o afacere pe cont propriu. La dorinţa de dezvoltare a noilor antreprenori se va adauga întotdeauna suportul STIHL şi know-how-ul  companiei în construirea unui business nou pe piaţa de motounelte”,  menţionează Ioan Mezei.

La nivel internaţional STIHL anunţă în 2015 o creştere de 10,4% la opt luni, cu o cifră de afaceri  de 2,2 miliarde de euro. Compania germană intenţionează să investească 1 miliard de euro în dezvoltare până în 2018.

 

Cele mai citite

Tânăra antrenată de maestra emerită a sportului, Mirela Pașca, înscrisă în campania „100 de tineri pentru dezvoltarea României”

Antonia Dragomir, o tânără gimnastă de doar 11 ani, a devenit un nume cunoscut în lumea gimnasticii românești și internaționale, datorită talentului său remarcabil...

Importanța testelor de screening pentru femei – Pasul esențial către o sănătate durabilă

Datorită progreselor rapide ale tehnologiei aplicate în medicină, femeile pot face teste de screening pentru a depista la timp boli grave, bolile canceroase, în...

Tânăra antrenată de maestra emerită a sportului, Mirela Pașca, înscrisă în campania „100 de tineri pentru dezvoltarea României”

Antonia Dragomir, o tânără gimnastă de doar 11 ani, a devenit un nume cunoscut în lumea gimnasticii românești și internaționale, datorită talentului său remarcabil...
Ultima oră
Pe aceeași temă