22.4 C
București
duminică, 21 iulie 2024
AcasăSpecialCum crește ceaiul verde exportul de cosmetice

Cum crește ceaiul verde exportul de cosmetice

O serie de produse cosmetice bazate pe extracte de ceai verde reprezintă locomotiva creșterii exporturilor unei companii de profil din Cluj-Napoca.

Clujul devine unul dintre principalii exportatori de produse cosmetice din Europa de Est. După ce gigantul Farmec, deținătorul brandului Gerovital, și-a sportiv semnificativ exporturile în țări precum Polonia, Ungaria sau Japonia, și producătorii de cosmetice care nu dețin pantentul Gerovitalului au reușit să se impună pe piețele externe. Un exemplu este compania Cosmetic Plant, care mizează pe produse cu extract de ceai verde. Compania a relansat gama Q10 + ceai verde îmbogăţită cu un complex mineral energizant și mizează pe creșterea ponderii acesteia în vânzările anuale de la 7,2% în 2014, la 12,2% anul viitor.

„Lansată în anul 2006, gama Q10 + ceai verde conține produse deja cu tradiție în portofoliul Cosmetic Plant”, a declarat Susana Laszlo, director general al Cosmetic Plant.

Business în creștere

Pentru acest an, Cosmetic Plant estimează un avans al cifrei de afaceri cu cca. 10% comparativ cu 2013, la 1,76 milioane de euro.

Cosmetic Plant este unul dintre cei mai cunoscuţi producători de produse cosmetice din România. Afacere de familie înființată în 1991 la Cluj-Napoca, compania a adus în prim-plan calitatea produselor fabricate. Farmacista Ileana Mester, fondatoarea Cosmetic Plant, cu o experiență de peste 20 de ani în cosmetologie, a crezut în puterea pe care natura o poate conferi științei și a mizat pe folosirea ingredientelor naturale în toate produsele sale.

În 2013 compania a înregistrat o cifră de afaceri de 1,6 milioane de euro. Compania exportă cosmetice în țări precum Canada, Grecia, Italia, Germania, Liban, Emiratele Arabe Unite, Azer­baidjan, Austria şi Ungaria.

Cele mai citite
Ultima oră
Pe aceeași temă