10.6 C
București
luni, 13 mai 2024
AcasăLifestyle3 metode simple de a crește retenția angajaților dintr-un service auto

3 metode simple de a crește retenția angajaților dintr-un service auto

Mecanicii care lucrează în service-ul tău sunt coloana vertebrală a afacerii tale, motiv pentru care e foarte important să depui toate eforturile pentru a-i ține mulțumiți și a-i păstra în echipa ta. Fără angajați profesioniști și competenți, nicio afacere nu se poate dezvolta și nu poate rezista la testul timpului. Acest lucru este în mod special valabil pentru service-urile auto și atelierele de reparații, unde abilitatea și pregătirea mecanicilor joacă un rol atât de important.
 
Din momentul în care un client este preluat de unul dintre angajații tăi, iar mașina sa urcă pe un elevator auto, trebuie să poți fi sigur că acel client va fi bine servit și va pleca mulțumit din atelierul tău, iar mecanicul care execută intervenția are un rol foarte important în asta. Tocmai de aceea, tu, la rândul tău, trebuie să te asiguri că mecanicii din atelierul tău sunt și ei mulțumiți cu locul lor de muncă și nu-și fac planuri să-ți părăsească echipa. Iată ce poți face pentru a crește retenția angajaților din service-ul auto pe care îl administrezi:
 

Investește în scule și dotări de calitate

 
Fără echipamente performante, care să opereze eficient și rapid, munca dintr-un service auto poate fi foarte dificilă și anevoioasă, spre insatisfacția clienților, dar și a mecanicilor, care vor fi nevoiți să depună eforturi considerabile pentru a compensa lipsurile tehnice ale afacerii tale. De la cel mai performant elevator 2 coloane și până la cele mai simple unelte, toate sculele și echipamentele cu care se lucrează în firma ta trebuie să fie bine întreținute, ușor de folosit și, mai presus de toate, potrivite cu scopul în care sunt folosite.
 
Ultimul lucru pe care îl vrei este ca angajații tăi să fie nevoiți să improvizeze soluții pentru a-și putea face treaba, din cauză că service-ul tău este deficitar în ceea ce privește dotările. Tocmai de aceea, e important să investești în echipamente performante, care să opereze rapid și eficient și să fie ușor de folosit de către angajații tăi.
 

Asigură angajaților o remunerație corectă

 
Un angajat care este prost plătit nu se va simți apreciat și va fi constant în căutare de oportunități pentru a-și schimba locul de muncă. Tocmai de aceea, bugetul pentru salarii este ultimul loc din care vrei să economisești bani, întrucât asta te poate face să pierzi foarte mult pe termen lung. Un mecanic competent este foarte valoros pentru un service auto profesionist, generând venituri substanțiale timp de ani de zile, motiv pentru care nu îți poți permite să-l pierzi.
 
În plus, ar trebui să ai în vedere și faptul că mulți dintre clienții tăi leagă relații de prietenie și încredere cu angajații, astfel că pierderea unui angajat competent poate atrage după sine și pierderea unor clienți loiali de ani de zile afacerii tale. În consecință, ar fi bine să te asiguri că toți angajații tăi sunt remunerați corect și răsplătiți pentru performanțele lor, astfel încât să încurajezi un climat meritocratic în cadrul firmei, lucru care se va traduce în servicii de cea mai bună calitate.
 

Oferă angajaților beneficii suplimentare

 
Pe lângă salariu, există și alte moduri prin care-i poți răsplăti pe angajații tăi, lucru care nu poate fi decât o idee bună pentru a-i reține pe aceștia pe termen lung în cadrul firmei tale. Poți face asta oferindu-le bonuri de masă, o asigurare medicală privată, prime de Crăciun sau chiar abonamente la săli de fitness. Aceste beneficii oferite angajaților tăi nu vor implica costuri și cheltuieli prea mari pentru firma ta, însă vor fi cu siguranță apreciate de angajații tăi și vor avea o contribuție importantă la loializarea acestor față de tine și afacerea pe care o conduci.
 
Ar trebui să ai mereu în vedere faptul că nivelul de calitate al serviciilor din service-ul tău depinde, în primul rând, de mecanicii care oferă aceste servicii, motiv pentru care e important să le arăți că îi prețuiești pe ei și munca lor. Pe termen lung, acest lucru se va traduce într-o satisfacție crescută a clienților și, implicit, în încasări sporite pentru service-ul pe care îl administrezi.

Cele mai citite
Ultima oră
Pe aceeași temă