19.7 C
București
sâmbătă, 27 iulie 2024
AcasăEconomieEconomie internăPrimăria Constanța renunță la logo-ul stațiunii Mamaia

Primăria Constanța renunță la logo-ul stațiunii Mamaia

Autoritățile din Constanța au anunțat că nu vor mai folosi brandul stațiunii Mamaia, după scandalul izbucnit în presa locală. Jurnaliștii au susținut că ar fi fost vorba despre un contract de 16.000 de euro, deși putea fi descărcat de pe un site de profil cu mai puțin de 20 de euro.

În plus, pentru că este ușor accesibil oricui din lume, seamănă izbitor cu cel al unui complex spaniol, Costa Brava. Autoritățile locale susțin că logo-ul ar fi costat doar 800 de euro, iar restul banilor din contract ar fi fost alocați de firma contractată pentru alte servicii.

Potrivit publicației dobrogealive.ro, firma vizată, din Cluj Napoca, a recunoscut că a descărcat imaginea de pe o platformă online. Organizaţia de Management al Destinaţiei Mamaia-Constanţa a anunţat sâmbătă că renunţă la logo-ul propus, precizând că Mamaia nu poate avea un brand turistic similar cu un complex rezidenţial din Spania.

„Referitor la similitudinea dintre logo-ul propus pentru promovarea staţiunii Mamaia şi alte branduri turistice facem următoarele precizări: În primul rând le mulţumim tuturor celor care au sesizat similitudinea. Tocmai din acest motiv am comunicat public forma brandului. Valoarea logo-ului nu este de 16.000 de euro, ci de 800 de euro, aproximativ 5% din contract. Restul fondurilor sunt alocate către alte produse şi servicii. Brandul înseamnă mult mai mult decât exprimarea sa grafică”, se arată într-un comunicat al Primăriei Constanţa.

Potrivit sursei citate OMD nu a efectuat încă nicio plată din acest contract.

Răzvan Zamfir
Răzvan Zamfir
Răzvan este în presă de două decenii, fiind jurnalist atât de presă scrisă cât și de online. Și-a început cariera scriind articolele la mașina de scris, fiind licențiat în filosofie. Și-a perfectat apoi cunoștințele în jurnalismul de business și financiar. Are în portofoliu nume mari de presă precum Bursa, Capital, Business Cover – pe care l-a coordonat, Economica sau Economedia. Este autor România Liberă din iulie 2023.
Cele mai citite
Ultima oră
Pe aceeași temă