5.6 C
București
sâmbătă, 7 decembrie 2024

Office Manager

Pozitia de office manager este cea mai inalta in cadrul departamentului administrativ. Necesita, in mod clasic, peste cinci ani de experienta, insa depinde in mare masura de persoana, de aspiratii si de implicare. Office managerul are si responsabilitatea conducerii personalului din subordine: curatenie, receptie, soferi si protocol. Puteti incepe cu o pozitie de generalist, office assistant sau asistent manager. Operational, persoana de pe aceasta pozitie este cea care se asigura de respectarea procedurii de protocol a companiei, acorda asistenta in organizarea calatoriilor, intalnirilor factorilor de decizie ai companiei si se ocupa de corespondenta. Poate fi suport pentru toate departamentele pe probleme de protocol si se ocupa de aprovizionarea biroului. Cerintele pentru aceste pozitii se refera, in cele mai multe cazuri, la cunoasterea unei limbi straine, cunostinte PC si abilitati de comunicare si socializare. Mai departe, pentru a ajunge office manager, depinde cat de mult va implicati si cat de mult vreti sa cresteti. Daca sunteti eficient in ceea ce faceti, organizat si creativ, cu siguranta superiorul dumneavoastra va remarca acest lucru.

Sursa: Mihaela Lefter, specialist resurse umane, Skill Team

Cele mai citite
Ultima oră
Pe aceeași temă