15.6 C
București
marți, 28 mai 2024
AcasăInternaționalRomanian PR Award intră într-o nouă decadă

Romanian PR Award intră într-o nouă decadă

După zece ani, povestea Romanian PR Award continuă, mai puternică, mai diversă şi mai “încăpăţânată”, reuşind să adune sub aceeaşi umbrelă parteneri prestigioşi, nume marcante ale breslei comunicatorilor, concurenţi valoroşi şi zeci de tineri aspiranţi la o carieră în PR. Fiecare cu crezul şi povestea lui de succes, dar cu toţii uniţi de un duh al breslei şi de dorinţa de a da comunicării însemnătatea pe care o merită.

Există un moment în viaţa unui proiect, în care linia e trasă şi reapar din nou planuri de viitor. Cea de-a XI-a ediţie adaugă călătoriei noastre nu doar un an, marchează începutul unei decade şi este un moment prielnic pentru o gură de aer proaspăt, o reîmprospătare a conceptului, a identităţii vizuale şi a criteriilor de jurizare.

Am revizitat aşadar momentele şi realizările cheie ale festivalului şi am pornit în redefinirea valorilor competiţiei de la trei constante care dau consistenţă actului comunicării – leadership, inovaţie şi impact.

Leadership – pentru a întări necesitatea accesului comunicatorilor la deciziile de management, acces care rămâne o provocare majoră pentru mulţi reprezentanţi ai breslei.

Inovaţie – pentru că va fi unul dintre pilonii importanţi de diferenţiere, factorul-motor care va facilita accesul comunicatorilor la suita “C” şi cel care va întări rolul funcţiei de comunicare în cadrul organizaţional.

Impact – pentru că fară obiective şi rezultate măsurabile, Relaţiile Publice nu se vor bucura de importanţa cuvenită.

Începând cu acest an, grila de jurizare este îmbogăţită cu criteriul inovaţiei. Împreună cu Vodafone România, partener fondator al competiţiei, ne propunem să recompensăm apetitul şi abilităţile de a inova ale comunicatorilor români, într-un demers unic care îşi propune să educe industria, împingând standardele de inovaţie peste limitele actuale de practică şi acceptare. Distincţia “PR Innovator of the Year”, acordată în premieră de Vodafone, reprezintă una dintre noutăţile acestei ediţiei.

În spiritul diversificării şi creşterii, am introdus în competiţie 4 secţiuni noi care reflectă maturizarea industriei şi dobândirea de competenţe specifice în domenii specializate. Pe lângă categoriile dedicate unor arii noi de expertiză, am considerat utilă recunoaşterea meritelor departamentelor in-house de PR, recompensarea eforturilor agenţiilor cu până la 5 angajaţi şi oferirea distincţiei “Profesionistul de PR al Anului” comunicatorului cu rezultate profesionale excepţionale şi o contribuţie evidentă la dezvoltatea industriei.

Înscrierile la cea de-a XI-a ediţie se vor încheia luni, 30 septembrie 2013. Gala Romanian PR Award va avea loc în seara zilei de 21 noiembrie, la Palatul Parlamentului.

Jurizarea competiţiei reuneşte competenţe din 11 tări şi este asigurată de directori de comunicare ai companiilor Procter & Gamble, Royal Philips Electronics, Vodafone, Siemens AG, Electrolux, JTI, Raiffeisen Bank, URSUS Breweries, Rompetrol, BCR, Mercedes-Benz, BNR, Bancpost, Henkel, Petrom, Coca-Cola Hellenic, KFC, Provident Financial, reprezentanţi ai agenţiilor globale Edelman, GolinHarris, Ketchum, Weber Shandwick, MSLGroup, Gagen MacDonald, Burson-Marsteller, Ketchum Pleon, Grayling , MSL GROUP, Action Global Communications, Grayling, TMA Communications, executivi ai agenţiilor locale de PR – Graffiti PR, Rogalski Damaschin Public Relations, McCann PR, THE PRACTICE, Oxygen Public Relations, Media Pozitiv, PRAIS Corporate Communications, GMP PR, Brandient, Storience, precum şi consultanţi independenţi, cercetători şi reprezentanţi ai organizaţiilor internaţionale de profil –The Chartered Institute of Public Relations – CIPR, Public Relations Consultants Association – PRCA, AMEC, United Nations), Forum for International Communications şi United Nations Development Programme.

În final, câteva cuvinte despre origami, arta de a da valoare unei hârtii prin pliere, şi metafora care ne-a inspirat în definirea noului concept grafic, realizat cu ingeniozitate de colegii de la Vitrina Advertising. De ce origami? Pentru că sintetizează exemplar puterea ideii, transformarea unui lucru obişnuit în ceva de impact, urmărirea unor reguli precise, dar care lasă loc creativităţii şi diversităţii, abilitatea de a rezolva probleme, constatarea că drumul spre extraordinar începe întotdeauna cu o acţiune simplă. Şi nu în ultimul rând, starea de bine în care te transpune rezultatul. La fel ca în PR.

Detalii despre competiţie pe www.praward.ro.

Romanian PR Award este susţinut de Vodafone România, partener fondator, de partenerii instituţionali – US Institute for Public Relations (IPR) şi Camera Deputaţilor, de sponsorii BCR, Rompetrol, Ursus Breweries şi Coca-Cola Hellenic, de partenerii logistici – 360Revolution, Cargus, Cramele Halewood şi de partenerii media- Hotnews, PR Romania, Romania Liberă, Iqads, Smark, Manager Express, CSR Romania, Zelist şi Markmedia.ro.

Cele mai citite

Trei scenarii pentru Europa

Alegerile europarlamentare din iunie 2024 sunt cruciale pentru viitorul Europei. Există cel puțin trei blocuri de partide care se bat pentru câștigarea puterii în...

Trei scenarii pentru Europa

Alegerile europarlamentare din iunie 2024 sunt cruciale pentru viitorul Europei. Există cel puțin trei blocuri de partide care se bat pentru câștigarea puterii în...

Motocoasele electrice: Soluția ideală pentru întreținerea grădinii tale

Motocoasele electrice și trimmerele sunt instrumente esențiale pentru întreținerea eficientă a grădinilor și a spațiilor verzi. Acestea sunt concepute pentru a oferi o soluție...
Ultima oră
Pe aceeași temă