BMW Seria 7, cu facelift de 2015, este disponibilă și în România, după ce limuzina germană a fost lansată mai întâi în Europa de Vest. Modelul vine cu trei versiuni de motorizare și două două ampatamente diferite.
Nava amiral a celor de la BMW are un preț de pornire de 92.706 euro, pentru versiunea diesel 730d, propulsată de un motor cu șase cilindri în linie și 265 CP/620 Nm, la un consum de circa 4,9 L/100 km. Această versiune are un nivel al emisiilor de 119 g CO2/km, similar cu nivelul din 2008 al unui Seria 1, ceea ce arată evoluția făcută în ultimii ani de producătorii auto în ceea ce privește eficientizarea motoarelor și reducerea emisiilor.
Citește și FOTO. BMW Seria 3 Facelift, lansat în România. Cât costă modelul german
Vârful de gamă pentru Seria 7 este 750i xDrive, care este propulsată de un puternic V8 TwinPower Turbo de nu mai puțin de 4.395 centimetri cubi, care dezvoltă 450 CP/650 Nm. Acesta este disponibil la un preț de 133.372 euro. Cel de-al treilea propulsor este un bi-turbo de 3.0 litri benzină, cu 326 CP, dusponibil pe 740i.
Noul Seria 7 cu facelift va fi disponibil cu două variante de ampatament, scurt și lung, ambele disponibile pentru toate versiunile. În ceea ce privește performanțele, accelerația până la 100 km/h, la versiunea standard, se poate face în doar 6,1 secunde.
BMW Seria 7 are o listă de dotări standard destul de lungă, printre ele numărându-se: sistem de navigație Profesional, scaune încălzite pentru șofer și pasager, sistem de difuzoare Hi-Fi, faruri adaptive, sistem de spălare al farurilor, cameră video pentru marșarier, monitorizarea presiunii în anvelope.
Cheia mașinii este una nouă și poate fi încărcată într-un sistem adaptiv montat în cotieră. O noutate este faptul că tot prin intermediul cheii, o dată coborât din mașină, șoferul își poate trimite BMW-ul să parcheze singur. De asemenea, în ceea ce privește sistemul de navigație, ecranul multimedia poate afișa conținutul ecranului telefonului mobil, pentru o mai ușoară utilizare a smartphone-ului.
Seria 7 continuă, o dată cu facelift-ul de mijloc de generație, lupta cu rivali precum Mercedes Clasa S, Audi A8 sau Jaguar XJ.
Citește și FOTO. RATB testează NOUL Mercedes-Benz Citaro. Cum arată autobuzul de ultimă generație