24.2 C
București
joi, 30 mai 2024
AcasăEconomieDe ce este important să ai un site web de succes?

De ce este important să ai un site web de succes?

Mai mult de 50% dintre comercianți sau afaceriști consideră crearea unui site web ca fiind prioritatea lor de marketing de top. Peste 51% dintre utilizatorii de smartphone-uri au descoperit un nou produs, serviciu sau companie, în timp ce au făcut o căutare pe telefonul mobil, pe Internet.

Orice om care este interesat de un produs sau un serviciu va intra mai întâi pe Internet pentru a se informa despre ce îl interesează. Firmele care au un site web de succes sau care au o prezență online foarte bună au șanse mari să atragă mai mulți clienți, să-și crească cifra de afaceri.

Site-ul web este imaginea mărcii unui brand sau companii. Oferă informații rapide, clare, complete despre produsele și serviciile unei firme sau companii. Pagina web este disponibilă pentru orice vizitator 24 de ore din 24, 365 zile pe an. Produsele și serviciile sunt prezentate clienților potențiali și astfel există șanse ca vânzările să crească. Clienții pot afla despre un produs sau despre o firmă din confortul casei lor dacă au un smartphone sau un laptop și conexiune la Internet.

 

Având în vedere toate acestea, este clar că un site web este un pas important în dezvoltarea afacerii. Cum poți crea corect un site web, care sunt avantajele? Cea mai bună soluție este: creare site prin SCDesign.ro. În acest fel vei avea un site web profesional, cu aspect unic, iar în plus vei primi și sfaturi de la specialiști despre cum să ai succes cu acest site. Un site bun atrage clienții, va crește șansele de a vinde mai mult și de a dezvolta afacerea. Cu SCDesign poți avea un site web unic, de succes, realizat de o echipă de profesioniști. Există multe modalități de a aduce mai multă individualitate propriului site web, astfel încât acesta să reflecte individualitatea și personalitatea firmei. Acest lucru este important deoarece oamenii apreciază calitatea informațiilor furnizate pe site-urile web.

Contează foarte mult și alegerea unei companii pentru promovarea și dezvoltarea site-ului. Cu ajutorul ei poți atrage cât mai mulți vizitatori să citească ce este prezentat pe pagina acestuia, dintre care mulți pot deveni viitori clienți. Se pot folosi servicii web diferite: servicii de marketing online, servicii de promovarea site-ului, SEO, servicii de grafică și design web, aplicații web, prezentări interactive, servicii de mentenanță web, folosirea de bannere, cataloage digitale, albume digitale și altele.

Unele instrumente pentru personalizarea tehnică sunt ușor de introdus pe site-ul web. Astfel poate realiza o pagină de pornire interesantă care să aibă diferite funcții de personalizare. Multe dintre ele sunt oferite de SCDesign.ro.

Pagina de pornire este ca o carte de vizită, de aceea toate informațiile trebuie să fie clare. Toate detaliile contează pentru că acestea pot fi criterii importante pentru anumiți clienți de a alege sau nu un produs sau serviciu. Aspectul site-ului le poate influența semnificativ decizia de a achiziționa ceva. De aceea prima pagină a site-ului trebuie să aibă informații importante care să atragă clienții. Ele trebuie prezentate într-un mod atractiv, simplu și autentic, astfel încât să încânte ochiul și în plus să fie înțeles cât mai repede de vizitatorii site-ului. De asemenea, ea trebuie să conțină detaliile de contact (adresa firmei, adresa de e-mail, numărul de telefon), link spre formularul de contact și orele de program.

Serviciile și produsele trebuie să fie prezentate în detaliu, să fie descrise cât mai clar, în funcție de specificul lor. Prezentarea în ansamblu trebuie să fie ușor de observat și de înțeles, iar în plus trebuie să conțină și fotografii cu produsele.

 

Personalitatea site-ului este necesară. Trebuie prezentată echipa firmei, locația și eventual și o poveste a companiei. Oamenilor le plac poveștile, de aceea prezentarea trebuie să fie cât mai interesantă și concisă.

Cu ajutorul rețelelor sociale Facebook și Twitter poți realiza acest lucru destul de rapid. Trebuie să-ți prezinți firma într-un mod optim, să expui oferta pe Internet, pentru că de aici vor veni foarte mulți clienți.

Pentru promovarea site-ului sau a afacerii se poate crea o pagină de Facebook. Nu este vorba despre un profil de Facebook, este o pagină pentru organizații, firme, companii care poate transmite informații fanilor (posibili clienți) într-un mod public, oficial. Statisticile arată că:

  • Un procent de 74% dintre oameni folosesc Facebook în scop profesional.
  • În ultimii 2 ani, consumul de conținut de pe Facebook a crescut cu 57%.
  • Aproximativ 79% din utilizatorii online folosesc Facebook, din care 76% intră zilnic pe Facebook.
  • Din rândul utilizatorilor de Facebook, 75% sunt bărbați, iar 83% sunt femei.

În luna iunie 2018 Facebook avea 2,23 miliarde de utilizatori activi lunar. Din totalul de utilizatori, 1,47 miliarde erau activi zilnic.

Google conduce 96% din traficul de căutare mobilă. Mai mult de 46% dintre americani își verifică smartphone-ul înainte de a se da jos din pat. Peste 51% dintre utilizatorii de smartphone-uri au aflat despre un produs sau o firmă în timp ce au efectuat o căutare pe telefonul mobil.

Cele mai citite

Sloturi EGT „Oldies but Goldies”

EGT (Amusnet Interactive) este una dintre companiile de top care dezvoltă jocuri de casino online. S-a remarcat în special prin sloturile excelente pe care...

Proprietățile leușteanului: o sursă bogată de nutrienți și antioxidanți

Într-o lume în care ne străduim tot mai mult să adoptăm un stil de viață sănătos, cunoașterea beneficiilor pe care ni le aduce natura...

Trei traficanți de droguri au fost reținuți. Ascundeau 14 kilograme de cocaină într-o curte din Mihăilești, Giurgiu

Procurorii DIICOT au reţinut trei traficanţi de droguri, dintre care unul a fost condamnat anterior pentru infracţiuni de acelaşi gen, după ce în curtea...
Ultima oră
Pe aceeași temă