NEW MONEY: Cum a ajuns cel mai popular brand de bere din România în proprietatea japonezilor

de New Money , 12 iulie 2017 - stire actualizata la ora 14:42, 12 iulie 2017
NEW MONEY: Cum a ajuns cel mai popular brand de bere din România în proprietatea japonezilor

„Războinicii își asumă riscuri. Ca toți ceilalți, și ei se tem de eșec, însă re­fuză să fie dominați de frică“, spune un vechi precept al samurailor. Dar ce fel de riscuri și-a asumat compania niponă Asahi, care a pariat peste șap­te miliarde de euro pe produ­cătorii de bere din cinci state europene? Printre ei și liderul pieței locale, Ursus România.

Zece kilometri de galerii care păstrează impregnat mirosul de malț, o capacitate de îmbuteliere de 120.000 de sticle de bere pe oră și o istorie de peste 175 de ani sunt doar câteva repere care alcă­tuiesc universul fabricii Pilsner Urquell, situată în orașul ceh Plzen. Și cum berea este strâns legată de mâncare, în fostele pivnițe unde se făcea odinioară fermentarea este amplasat acum restaurantul Na Spilce, cel mai mare din Cehia, cu o capacitate de acomodare pentru aproximativ 700 de persoane.

Iar recordurile în ceea ce privește fabrica de la Plzen nu se opresc aici: este vizi­tată anual de aproximativ 400.000 de turiști, majoritatea din Rusia, țările nordice sau Polonia, iar în urmă cu doi ani, atunci când orașul a fost desemnat Ca­pi­tală Culturală Europeană, a atins un maxim istoric de 700.000 de vizitatori.

Citiți continuarea aici.

Comentarii

Ultima ora

anunturi mica publicitate

Urmareste-ne pe Facebook

Aboneaza-te la newsletter

Aboneaza-te pentru a primi cele mai importante titluri pe e-mail.

Copyright © 2014. Toate drepturile rezervate RomaniaLibera.ro

Dezvoltat de Bluebay Design