Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Promovarea inovaţiilor şi investiţiile, premiză pentru producţia de mobilier de calitate

Mobilierul modular este la mare căutare, mai ales când se prezintă soluţii complete pentru diferite funcţiuni ale locuinţei. În 2017 compania Lem's a introdus în portofoliul de produse și bucătăria modulară Domino cu fronturi super lucioase și care poate fi configurată pe dimensiuni, în limita modulelor disponibile. Pe lângă aceasta, se mai adaugă noi modele de scaune și colțare, dar și noi configurații de living, dormitoare, fronturi super lucioase și noi culori pentru modelele deja existente, potofoliul con'in\nd 12 000 de produse individuale de mobilier. Producătorul prahovean de mobilă continuă investițiile în rețeaua proprie de magazine, fiind oferite clienților şi posibilități de cumpărare prin creditare

Share

Ion Diamandi 0 comentarii

Actualizat: 22.09.2017 - 19:12

Mobilierul modular este la mare căutare, mai ales când se prezintă soluţii complete pentru diferite funcţiuni ale locuinţei. Portofoliul de produse Lemet conține programe modulare de mobilier complete pentru living, dormitor, bucătărie, hol și dining, precum și o gamă extinsă de zeci de modele de canapele, fotolii, mese, scaune și saltele. Cele mai populare produse sunt bucătăria Gazelle, programul de living și dormitor Domino și tapițeria (canapele, colțare și fotolii), iar coșul mediu de cumpărături din magazinele Lem’s este de 2.200 lei.

În 2017 compania  a introdus în portofoliul de produse și bucătăria modulară Domino cu fronturi super lucioase și care poate fi configurată pe dimensiuni, în limita modulelor disponibile. Pe lângă aceasta, se mai adaugă noi modele de scaune și colțare, dar și noi configurații de living, dormitoare, fronturi super lucioase și noi culori pentru modelele deja existente.

"Dacă în 2008 aveam în portofoliu 800 de produse individuale, astăzi oferta noastră este de aproximativ 12.000 de produse individuale de mobilier”, a declarat Alexandru Rizea, director general Lemet.

Investiţii în reţeaua de magazine

Producătorul prahovean de mobilă continuă investițiile în rețeaua proprie de magazine și deschide două noi magazine în Piatra Neamț, respectiv Baia Mare. Investiția în amenajarea acestora se ridică la 1,7 milioane de lei, iar suprafața totală este de 1.900 mp.

“În zona Moldovei am înregistrat un interes din ce în ce mai crescut pentru produsele noastre, iar magazinul din Piatra Neamț a venit firesc, ca răspuns la cerințele clienților noștri. Am ajuns, asfel, să avem 12 magazine în Moldova și planurile de extindere în zonă continuă”, a declarat Adrian Rizea, director comercial Lem’s.

“Geografia extinderii rețelei noastre de magazine Lem’s este una complexă, întotdeauna gândită și plănuită cu mult timp înainte. Când deschidem un nou magazin ținem cont de cererea de pe piața zonală, de magazinele Lem’s pe care le avem deja în zonă și de o serie de alți factori calculați îndelung. Este o ecuație complexă, dar pe care o facem de fiecare dată cu plăcere”, a mai adăugat Adrian Rizea.

În acest an, compania a deschis, în total, 4 magazine, la Târgoviște, Satu Mare, Piatra Neamț și Baia Mare, cu o investiție totală de 3,6 milioane de lei. Cel mai mare magazin deschis anul acesta este cel din Baia Mare, care are o întindere de 1700 mp și a necesitat o investiție de 1,3 milioane de lei.

“Planurile noastre de investiții sunt întotdeauna împărțite în două mari direcții: modernizarea și dezvoltarea capacității de producție și lărgirea portofoliului de produse pentru a le oferi clienților noștri mereu ceva nou și extinderea lanțului nostru de magazine Lem’s pentru a ajunge cât mai aproape de clienții noștri. Anul acesta am investit deja 3,6 milioane de lei în deschiderea a 4 noi magazine în țară.  ”, a declarat Alexandru Rizea, director general Lemet.

Cu 20% mai multă mobilă achiziționată în rate anul acesta

Este oferită clienților săi posibilități de cumpărare prin creditare. Spre exemplu, la noul magazin deschis în Baia Mare, clienții Lem’s pot achiziționa mobilă în rate fără dobândă prin Card Avantaj, Raiffeisen, Banca Transilvania, BCR, BRD, Optimo.

“Vrem să oferim clienților noștri cele mai bune posibilități de achiziție pentru a-și cumpăra configurațiile de mobilier dorite. Nu numai mobila pe care o cumpără clientul nostru trebuie să fie confortabilă, ci și procesul de achiziție. Anul acesta am observat o creștere de 20% a vânzărilor în rate, fapt ce ne demonstrează că eforturile noastre de a face achizițiile de mobilă mult mai <<confortabile>>  pentru client, a fost apreciat și dă roade”, a încheiat Adrian Rizea, director comercial Lem’s

 

Citește totul despre:

Comentarii

loading...