Ministerul Afacerilor Interne a încheiat un contract pentru realizarea unui call center, în valoare de peste 19 milioane de lei, informează Mediafax.
Acest call center trebuia finalizat până în decembrie 2011, dar Curtea de Conturi a constatat, în anul 2014, că el nu funcționa, relevă raportul Curţii de Conturi pe anul 2014.
Sinteza raportului de audit al Curţii de Conturi pe 2014 a fost publicată vineri şi se întinde pe 120 de pagini.
La Ministerul Afacerilor Interne, principala problemă identificată de Curtea de Conturi este cea referitoare la call center-ul Ministerului, care este nefuncţional, deşi contractul a fost încheiat în data de 16.10.2009 pe o durată iniţială de 26 de luni. Termenele de realizare pentru serviciile de instalare şi punere în funcţiune a sistemului sunt depăşite, iar în termen se află doar serviciile de mentenanţă şi garanţie.
Contractul încheiat cu 2K Telecom pentru punerea în funcţiune a call center-ului este în valoare de 19.667.000 de lei, din care mai sunt de achitat 7.297.200 de lei.
Perioada mare de derulare a acestui contract are ca efect uzura morală a echipamentelor şi a soluţiilor software alese, necesitând ulterior operaţiuni de upgrade, se arată în raport.