22.5 C
București
miercuri, 26 iunie 2024
AcasăSpecialSTIHL România investește 5 milioane de euro în reconfigurarea vizuală și funcțională...

STIHL România investește 5 milioane de euro în reconfigurarea vizuală și funcțională a rețelei de distribuție

Compania STIHL a înregistrat o creștere de 10 procente a afacerii în 2015, având o perspectivă consistentă de dezvoltare în acest an. Motorul de creștere este reprezentat de motoferăstraie, dar și de grupa de motocoase, care a avut o evoluție cu  15 procente față de 2014. “De anul trecut am demarat o serie de proiecte care vizează o creștere cantitativă a rețelei, dar în special una calitativă. Practic, am intrat într-un amplu proces de reamenajare a spațiilor comerciale și de service, care ne determină să apreciem că ne aflăm în cea mai dinamică perioadă a companiei. Acest proces va continua și pe parcursul acestui an, estimând ca până la sfârșitul lui 2016 vom avea o treime din rețea reconfigurată după noi standarde vizuale și de funcționalitate”, declară Ioan Mezei, director general STIHL România.

În prezent în rețeaua STIHL sunt aproximativ 300 de magazine, pe o suprafață totală de 13.000 mp, efortul investițional  pentru reconfigurarea stilistică și funcțională ridicându-se la 5 milioane de euro. “O particularitate specifică a acestui proiect este că orice dealer poate accesa un nivel superior de amenajare, pentru magazine de minim 80 mp, fapt care va transforma spațiul respectiv în ceea ce noi numim flagship store STIHL. Este nivelul cel mai înalt de prezentare și funcționare pe care un spațiu STIHL îl poate atinge. Până anul viitor avem planificate inaugurarea a 49 de astfel de spații, în 2-3 ani numărul acestora putând să ajungă la 60”, precizează Ioan Mezei.

“Am propus acest concept dealerilor STIHL încă din 2014, de atunci am reușit să-l implementăm în 26 magazine. Mesajul pe care l-am primit din rețea a fost unul extrem de pozitiv și, iată, că în acest an vom avea deja inaugurate magazinele cu cel mai înalt standard de prezentare din piață. Conceptul este unul revoluționar chiar și la nivel global STIHL, astfel că România a funcționat inițial ca piață pilot de implementare și acum poate să furnizeze know-how pe acest sector pentru restul lumii unde compania  STIHL este prezentă. ”

La nivel internaţional STIHL a anunţat în 2015 o creştere de 10,4% la opt luni, atingând o cifră de afaceri  de aproximativ 2,3 miliarde de euro. Compania germană intenţionează să investească 1 miliard de euro în dezvoltare până în 2018.

 

Cele mai citite

Mbappe și Ronaldo, resemnați. Golgheterul EURO 2024 e autogolul

Ilustrație: Marian Avramescu Supervedetele fotbalului Cristiano Ronaldo și Kylian Mbappe sunt pe cale să plece cu cozile între picioare de la Turneul Final al...

RAR aduce lămuriri despre sancționarea conducătorilor auto care folosesc cauciucuri „ all season”

RAR a clarificat că informațiile vehiculate în mass-media despre sancționarea conducătorilor auto care utilizează anvelope "all season" sunt nefondate și fără suport legal. „BREAKING NEWS...

Viktor Orban „a recidivat”: În 2013, în România, a murit un om după un accident cu o mașină din coloana oficială

Accidentul a avut loc în timp ce coloana oficială a lui Viktor Orban gonea spre aeroportul din Stuttgart. Cum se întâmplă în astfel de...
Ultima oră
Pe aceeași temă