11.3 C
București
sâmbătă, 18 mai 2024
AcasăSpecialPrimul mall din Botoşani se deschide pe 29 martie

Primul mall din Botoşani se deschide pe 29 martie

Uvertura, primul mall din Botoşani, se deschide pe 29 martie cu 3 zile de evenimente, concursuri şi premii.

Uvertura Mall se deschide publicului pe 29 martie, cu un grad de închiriere de 91% şi un calendar cu numeroase evenimente şi promoţii. Situat chiar în centrul oraşului, Uvertura este singura dezvoltare de retail de tip mall din Botoşani cu o suprafaţă totală de 32,000 mp, distribuiţi pe 6 niveluri, demisol, parter şi 4 etaje, incluzând şi o parcare supra-etajată, cu peste 270 de locuri. Mall-ul are un mix de peste 80 de retaileri de prestigiu din domeniile fashion, divertisment şi servicii.

Între premierele pe care Uvertura Mall le oferă locuitorilor din Botoşani se numără retailerii de fashion H&M, cu o suprafaţă de 1.575 mp, care se extinde pe două etaje, Kenvelo, Lee Cooper, Go Sport, Steilmann, retailerul pentru copii Noriel şi spaţiile de joacă Trombi Jungle, Mischa Kids şi Play Station Corner. Mall-ul va dispune de asemenea de o zonă complexă de divertisment ce cuprinde restaurante, cafenele, bowling, billiard, casino, sport pub cu mese de tenis şi darts şi cinematograf multiplex cu 5 săli, cu un total de 450 de locuri, dintre care 3 săli cu sistem digital de proiecţie 3D.

Printre retailerii care au unităţi deschise la inaugurare se numără Carrefour, H&M, Go Sport, Lee Cooper, Kenvelo, Eponge, Jolidon, Sabrini, Beauty Mania. În decursul lunii aprile urmează deschiderea cinematografului digital Cine Grand, a clubului de bowling şi biliard Chicago Club, a locului de joacă Trombi Jungle, a magazinului de jucării Noriel şi a brand-ului de încălţăminte CCC.

Suprafaţa de 15.000 mp închiriabili ai Uvertura Mall este distribuită pe şase niveluri – demisol, parter şi patru etaje. Parterul va fi ocupat de Carrefour Market, H&M, Kenvelo, Lee Cooper, Atlantis Gold, Orange, Beauty Mania, Pechora, punctul de distribuţie presă Monitorul şi un punct de schimb valutar. Primul etaj găzduieşte secţiunea de modă masculină şi copii a magazinului H&M, brandurile de fashion şi lenjerie Old School, Essenza, Eponge, Jolidon şi magazinul de bijuterii Sabrini.Etajul 2 va cuprinde magazinele Dovani, Go Sport, Pandora, Optipalas, Charisma, CCC, Sense, Steilmann şi Coax. La etajul 3 se vor regăsi retaileri ăi servicii pentru copii: Mischa Kids, Noriel, Trombi Jungle, Sweets Shop, retailerii de modă şi accesorii Moon Light, Ego Boutique, Next Level, Vertigo.

În zona acvariului, situat la etajul 3, se află Navia Caffe şi cinematograful multiplex Cine Grand. Al patrulea nivel al mall-ului va fi dedicat exclusiv divertismentului, cu o vastă zonă de food court, ocupată de restaurante cu specific: românesc, grecesc, turcesc, mexican şi chinezesc, clubul de bowling şi biliard Chicago Club şi Play Station Corner.

Dezvoltarea unei zone ample de divertisment se încadrează în strategia adoptată de Uvertura Mall de a se pozitiona drept locaţie cheie în regiune, aducând permanent atracţii noi şi nume recunoscute pe segmentul de fashion şi entertainment. Multiplexul care se va deschide în Uvertura se adresează atât locuitorilor din Botoşani, cât şi celor din Suceava, dat fiind faptul că, în cele două oraşe, opţiunile de petrecere a timpului liber sunt destul de restrânse şi nu există în prezent săli de cinema de ultimă generaţie.

Deschiderea Uvertura Mall va fi marcată de 3 zile de evenimente, vineri inaugurandu-se tombola Roata Culorilor, cu premii în valoare totală de 100,000 lei. Sâmbătă distracţia va fi asigurată de statui vii, spectacole de mimă, demonstraţii de magie, care vor face deliciul copiilor de toate vârstele. Startul petrecerii se va da începând cu ora 17:30, cu recitalul artiştilor locali The Music Stage Band & Ana Maria şi un super-concert Alex Velea, urmat de un show cu lasere. Duminică este ziua dedicată distracţiei în familie, cu piese de teatru pentru copii, lansarea expoziţiei de peşti şi şerpi exotici, iar de la ora 16:00, concertele Mircea Baniciu, Cosmin Vaman şi Alexandra Andrei. Botoşănenii vor avea parte de asemenea de 10.000 de premii sub formă de vouchere de cumpărături cu valori cuprinse între 5 şi 50 lei din partea Eponge, Lee Cooper, Kenvelo, Go Sport, Home Sweet Home, etc.

“Salut deschiderea Uvertura Mall, la fel cum salut orice investiţie de acest gen, care creează locuri de muncă, în Botoşani. Dincolo de facilităţile de divertisment, spaţiile moderne de shopping, posibilităţile de petrecere a timpului liber împreună cu familia, cred că cel mai important beneficiu al botoşănenilor il reprezintă locurile de muncă ce se vor crea aici.

Îi felicit pe investitori pentru această reuşită şi adresez un mesaj către toţi ceilalţi antreprenori din municipiu, din judeţ sau de oriunde din ţară şi din afara ţării: orice proiect care creează locuri de muncă se va bucura de tot sprijinul Primăriei şi al meu personal.” a declarat Ovidiu Portariuc, primarul municipiului Botoşani.

“Uvertura, primul mall modern din oraş şi din împrejurimi, rezultatul unei investiţii de 27 milioane Euro, reprezintă o promisiune împlinită pentru Botoşani. Mall-ul işi respectă angajamentul de a oferi botoşănenilor o alternativă de retail modern, cu branduri contemporane, prezente pentru prima dată pe piaţa locală şi cu un concept unic de divertisment, ce cuprinde primul cinema multiplex, numeroase restaurante şi cafenele şi un club de bowling şi billiard care poate găzdui competiţii la nivel European” a declarat Dănuţ Prisecariu, proprietarul mall-ului.

“Suntem bucuroşi să putem aduce clienţilor noştri din Botoşani modă şi calitate la cel mai bun preţ. În noul nostru magazin clienţii vor putea alege dintr-o gamă variată de modele, în linie cu cele mai noi tendinţe ale modei internaţionale. Colecţiile noastre se adresează atât doamnelor cât şi domnilor, dar şi tinerilor şi copiilor. Suntem convinşi că noul magazin H&M va răspunde chiar şi celor mai exigente asteptări şi va deveni în scurt timp locaţia preferată a pasionaţilor de modă şi stil din Botoşani.”, a declarat Andreia Urzică, PR Manager H&M România.

“Realităţile sociale actuale ne obligă să oferim o atenţie crescută modului în care gestionăm timpul şi banii pe care îi avem la dispoziţie. Parteneriatul dintre Uvertura Mall şi Carrefour Romania vine astfel în sprijinul botoşănenilor, concentrând într-un singur loc spaţii de agrement moderne şi un supermarket Market pentru cumpărăturile de zi cu zi. Modelul comercial al noului supermarket se axează pe o gamă largă de produse, iar oferta include peste 1.000 de articole marcă proprie Carrefour cu minim 20% mai ieftine ca mărcile naţionale” a declarat Romeo Radu, Manager regional supermarketuri Carrefour.

“Deschiderea magazinului GO Sport din Botoşani, afiliat la reţeaua de peste 177 magazine a unuia dintre cei mai importanţi retaileri francezi de articole sportive din lume, face parte din planul nostru ambiţios de dezvoltare şi ne apropie mai mult de principalul obiectiv, acela de a ne plasa în rândul principalilor jucători de profil din România. Vom pune la dispoziţia clienţilor noştri o gamă de produse înglobând tehnologii inovatoare şi materiale de cea mai bună calitate, totul la un preţ accesibil. Oferta de produse este formată din mărcile proprii GO Sport precum şi o selecţie din cele mai renumite branduri internaţionale, cum ar fi: Adidas, Nike, Puma, Arena, Columbia, Ellesse, Kappa, North Face, Quiksilver, Reebok, Roxy, Speedo s.a”, a declarat Marian Cioceanu, Brand Director Go Sport.

Uvertura Mall este rezultatul unei investiţii de 27 milioane € realizate de compania dezvoltatoare S.C. MOLDOVA UNIVERSAL S.A., o societate cu capital românesc integral, prezentă pe piaţă din anul 1991. Mall-ul reprezintă cea mai mare investiţie imobiliară din regiune şi prima dezvoltare de retail deschisă în România în 2013. Centrul comercial va găzdui retaileri naţionali şi internaţionali, alături de o multitudine de operatori locali, creând aproximativ 1.000 de locuri de muncă, într-unul dintre judeţele cu cea mai înaltă rată a şomajului din România. Compania internaţională de consultanţă imobiliară DTZ Echinox asigură serviciile de property management pentru mall. Compania are în administrare spaţii de peste 150,000 mp de retail modern.

Cele mai citite
Ultima oră
Pe aceeași temă