Motorul de căutare online Google și-a schimbat logo-ul cu ocazia Craciunului, acest fiind înlocuit cu o ”felicitare muzicală” virtuală. Acest logo special prezintă atmosfera din perioada sărbătorilor de iarnă în toate colţurile lumii.
După ce, marţi şi miercuri, Google a afişat primele logouri gândite special pentru sărbătorile de iarnă din acest an, joi, în ziua de Crăciun, motorul de căutare online prezintă un nou logo, care ilustrează o serie de poveşti din toate colţurile lumii, din această perioadă festivă., transmite Mediafax.
"Sărbători fericite din partea Google!" – aceasta este urarea publicată pe prima pagină a motorului de căutare Google România joi.
Noul logo seamănă cu o felicitare de Crăciun, având în vedere că poate fi distribuită atât pe Twitter şi Facebook, cât şi pe e-mail. Doodle-ul Google prezintă, prin intermediul unei melodii şi al unor imagini, atmosfera din perioada sărbătorilor de iarnă, surprinsă în toate colţurile lumii, de la oamenii care aleargă după cadourile de Crăciun, cei care călătoresc pentru a ajunge la timp acasă până la cei care îşi petrec vacanţă la munte.
La fel ca şi în anii precedenţi, Google celebrează în stilul propriu sezonul sărbătorilor de iarnă şi încearcă să îi facă pe oameni să simtă spiritul Crăciunului.
Google îşi schimbă logoul ocazional, pentru a serba un anumit eveniment major sau o personalitate care a schimbat lumea.
Crăciunul, una dintre cele mai mari sărbători ale creştinătăţii, celebrează naşterea lui Iisus şi este prilej de a petrece în familie, lângă bradul împodobit, cu bucate tradiţionale, colinde şi daruri aşteptate atât de copii, cât şi de cei mari, mai arată Mediafax.
În ajunul Crăciunului, copiii merg cu colindul și cu steaua, pentru a vesti nașterea lui Iisus. Copiii merg la colindat, la casele frumos împodobite, cântând "Steaua sus răsare" şi "Bună dimineața la Moș Ajun!" şi alte cântece, şi sunt răsplătiți de gazde cu fructe, covrigi, dulciuri și bani.