21.6 C
București
duminică, 19 mai 2024
AcasăSpecialCum obtii maximum de rezultate prin targetare eficienta

Cum obtii maximum de rezultate prin targetare eficienta

In cadrul conferintei „Targetarea in campaniile online si offline”, organizate de PR2Advertising.ro marti, 3 noiembrie, sase speakeri din domenii diferite vor discuta despre targetarea eficienta in cadrul campaniilor de branding, comunicare sau marketing.

Petrisor Obae (Paginademedia.ro), Radu Ciofu (Admiral Markets), Dana Nae Popa (pastel), Adrian Enache (The Masterplan), Radu Timofte (Creative News) si Iulian Nitulescu (Invox.ro) sunt speakerii care iti vor arata cum poti sa obtii maximum de rezultate prin targetare eficienta.

Speakeri si teme:

Petrisor Obae (Paginademedia.ro) – Asocierea intre clientii de publicitate si anumite tipuri de emisiuni, programe, site-uri, publicatii. Studiu de caz: Ioana Tufaru / Antena 1 / Acces Direct

Radu Ciofu (Admiral Markets) – Endorsement si targetare eficienta

Dana Nae Popa (pastel) – Ce trebuie facut si ce trebuie evitat in campaniile online si offline. Studii de caz

Adrian Enache (The Masterplan) – Targetarea online nu se face cu banuieli. Ai nevoie de o strategie

Radu Timofte (Creative News) – Targetarea in campaniile de e-mail marketing

Iulian Nitulescu (Invox.ro) – Cum sa cresti rata de conversie din online & offline!

Participarea la conferinta este GRATUITA, insa locurile sunt limitate. Pentru a-ti asigura locul la acest eveniment, este nevoie sa te inscrii trimitand un e-mail cu datele tale (nume, functie, varsta) la conferinte@PR2Advertising.ro. Dupa inscriere, vei primi confirmarea organizatorilor pe e-mail, in maxim 48 de ore. Mai multe detalii despre eveniment si inscriere gasesti in pagina conferintei: http://pr2advertising.ro/conferinta-targetarea-in-campaniile-online-si-offline-3-noiembrie-2015/

Sponsori principali: Carrefour Romania si SEOmark.ro

Sponsori secundari: Admiral Markets, Creative News, DP Collection, Lasermaxx, Invox.ro, World Class

Partener media principal: Romania Libera

Parteneri media secundari: 9AM, Acasa.ro, Business24, BusinessWoman.ro, Calendarevenimente.ro, Comunicatedepresa.ro, Fashion8.ro, LivePR, Mujer, Woman2Woman.ro, Ziare.com

Despre conferintele PR2Advertising.ro

Conferinta „Targetarea in campaniile online si offline” face parte dintr-o serie de evenimente pe care PR2Advertising.ro le organizeaza cu scopul de a pune in legatura specialisti si reprezentati ai unor companii de top cu persoane interesate de tot ceea ce inseamna PR, advertising, marketing si promovare online si offline.

Despre PR2Advertising.ro

PR2Advertising.ro este un site de comunicate de presa care isi propune sa sprijine companiile in procesul comunicarii si sa aduca brandurile, produsele si serviciile mai aproape de target. Suntem constienti ca promovarea si comunicarea sunt procese importante in construirea imaginii unui brand si se reflecta in mod direct in succesul pe care acestea le au pe piata. Tocmai de aceea, sub sloganul “stay in touch with your target”, PR2Advertising.ro isi propune sa faciliteze comunicarea companiilor cu targetul vizat.

Cele mai citite

VIDEO. “Țeapa” luată de Cristina Cioran. Cum a pierdut 100.000 de euro

Cristina Cioran, actriță și vedetă TV, a dezvăluit recent o experiență financiară dureroasă, în care a pierdut toți banii pe care îi economisise pentru...

FOTO. Beat, a intrat cu mașina pe şantierul de modernizare a liniilor de tramvai de la Barbu Văcărescu

Un incident grav a avut loc noaptea trecută în București, unde un șofer băut a pătruns cu mașina pe șantierul de modernizare a liniei...

Declarația unică 2024: Schimbări în taxarea veniturilor extrasalariale

Veniturile din activități independente trebuie declarate până pe 27 în Declarația unică 2024. Cei care completează formularul, pot dona până la 3,5% din impozitul...
Ultima oră
Pe aceeași temă