15.3 C
București
vineri, 10 mai 2024
AcasăSpecialCosmetic Plant: Afaceri în creştere şi extinderea colaborărilor în retailul modern

Cosmetic Plant: Afaceri în creştere şi extinderea colaborărilor în retailul modern

Compania clujeană Cosmetic Plant raportează pentru primul trimestru al anului 2011 o cifră de afaceri de 1,45 milioane lei, în creştere cu 13,52% faţă de aceeeasi perioadă a anului trecut.

Creşterile continuă trendul ascendent din 2010, când s-a înregistrat o cifră de afaceri de 5,11milioane lei (în creştere cu 24,10% faţă de 2009).

Din cauza crizei economice care a afectat şi România, multe companii au întâmpinat dificultăţi în a se menţine la nivelul din 2008 sau dinainte; de asemenea, consumatorii finali au cunoscut o diminuare a puterii de cumpărare.

Cosmetic Plant a contracarat efectul crizei prin aducerea pe piaţă a produselor de o calitate înaltă la preţuri accesibile. Aceasta este de fapt şi misiunea companiei: realizarea produselor cosmetice competitive sub aspectul calitate-preţ în vederea obţinerii unui grad ridicat de satisfacţie a clienţilor, precum şi asigurarea dezvoltării şi profitabilităţii organizaţiei pe termen lung.

Conform Susanei Laszlo, Director Executiv, “în această perioadă, în care nu numai firmele ci şi consumatorii căutau să reducă cheltuielile, mulţi au încercat să găsească produse similare cu cele folosite în trecut, dar mai accesibile ca preţ. Astfel, Cosmetic Plant a oferit ceea ce căutau consumatorii şi a înregistrat creşteri continue de la un an la altul. De asemenea, dându-ne seama că acum este o perioadă propice pentru a ne intensifica prezenţa în conştiinţa consumatorilor, am investit în campanii de imagine în presă, ne-am susţinut mai puternic prezenţa la raft şi am organizat campanii promoţionale.”

Pe lângă performanţele de ordin financiar, Cosmetic Plant dă startul unei noi colaborări, douăzeci de produse din gama Cosmetic Plant (inclusiv cinci produse pentru protecţie solară), fiind comercializate şi prin intermediul reţelei de magazine Profi (cu 88 de unităţi pe întreg cuprinsul ţării).

Cosmetic Plant este unul dintre producătorii importanţi de produse cosmetice din România.

Fondată ca afacere familială la Cluj-Napoca în 1991, compania a primit certificarea ISO 9001-2000 în 2004, fapt ce atestă grija pentru calitatea produselor sale.

Farmacist Ileana Meşter, fondatoarea Cosmetic Plant, a crezut din plin în puterea pe care natura o poate conferi ştiinţei şi a mizat pe folosirea ingredientelor naturale în toate produsele sale. Inspirată de natură, atentă la calitate şi plină de tenacitate şi hotărâre, Cosmetic Plant vă stă mereu alături de clientele sale şi se va preocupa de îngrijirea frumuseţii acestora.

 

Cele mai citite

CSA Steaua, campioană naţională la polo feminin

CSA Steaua Bucureşti a câştigat din punct de vedere matematic al şaptelea său titlu de campioană naţională la polo pe apă feminin, după ce...

10 Mai – adevărata sărbătoare națională

Să sfârâie grătarele, micii să fie bine rumeniți, să cânte lăutarii! Acestea au fost imperativele Zilei de 9 Mai - Ziua Europei, cinstită, ieri,...

Plata ajutoarelor de 100 de euro pentru fermierii din vegetal și zootehnie începe din 15 mai

Plata subvenţiei de 100 de euro/hectar pentru sectorul vegetal pe cadrul de criză Ucraina, respectiv 100 euro/echivalent UVM pentru sectoarele suin şi avicol pentru...
Ultima oră
Pe aceeași temă