22 C
București
luni, 3 iunie 2024
AcasăSpecialAntena 1 a fost duminică lider de audiență. Ce emisiuni au făcut...

Antena 1 a fost duminică lider de audiență. Ce emisiuni au făcut audiență

Postul Antena 1 a fost, duminică, lider de audiență, datorită emisiunilor „Ham talent” și „Burlăcița”. 

Ieri seară, „Ham talent” a fost lider de audiență atât în mediul urban, cât și la nivelul întregii țări. Astfel, în intervalul orar 20:29 – 23:06, atunci când a fost difuzat show-ul, Antena 1 a obținut, în medie, la nivelul publicului din mediul urban, un rating de 8,8 puncte și 16,8% cotă de piață, în timp ce ProTV, clasat pe locul al II-lea, a înregistrat 7,9 puncte de rating și 15,1 procente din cota de piață. Clasamentul se menține în favoarea Antenei 1 și la nivelul întregii țări, unde a condus cu o medie de 7,9 puncte de rating și 15,8 procente din cota de piață. ProTV, clasat și de această dată pe locul al II-lea. În minutul de aur al ediției, 20:47, peste 2.000.000 de români erau cu ochii pe Antena 1 și urmăreau „Ham talent”. 

Citește și: Ce emisiune a fost sâmbătă seara lider de audiență

Daniela Crudu a ales aseară cei trei finaliști ai reality show-ului „Burlăcița”, iar telespectatorii au vrut să vadă care sunt cei care au cele mai mari șanse să câștige competiția pentru inima ei. În intervalul orar 23:07 – 02:00, Antena 1 a fost lider de audiență, „Burlăcița” conducând, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cu o medie de 3,5 puncte de rating și 16 procente din cota de piață. ProTV, clasat pe locul al II-lea, a obținut 3,2 puncte de rating și 14,5% cotă de piață. La nivelul publicului din mediul urban, reality show-ul s-a clasat tot pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor, și a obținut, în medie, 2,6 puncte de rating și 11,5% cotă de piață. ProTV s-a clasat și de această dată pe locul al II-lea.

Cele mai citite
Ultima oră
Pe aceeași temă