9.5 C
București
vineri, 26 aprilie 2024
AcasăMusicThe Weeknd și Rosalia au strâns peste 2,2 milioane de vizualizări într-o...

The Weeknd și Rosalia au strâns peste 2,2 milioane de vizualizări într-o singură zi

Videoclipul piesei “La Fama” a strâns, în mai puţin de 24 de ore, peste 2,2 milioane de vizualizări pe reţelele de socializare, relatează EFE, preluat de Agerpres.

Acest număr, deşi impresionant, reprezintă doar jumătate din vizualizările pe care artista catalana le-a primit pentru videoclipul piesei în colaborare cu Bad Bunny, “La noche de anoche”, lansată la începutul anului şi care a obţinut peste 5 milioane de vizualizări într-o singură zi.

În “La Fama”, Rosalía cântă şi dansează într-o ţinută cu franjuri de culoarea perlei pe ritmuri de “bachata”, în timp ce coboară scările în ceea ce pare să fie un cabaret şi se apropie senzual de The Weeknd, care se află în rândul publicului.

“Faima este o amantă perfidă, nu te va iubi cu adevărat”, se arată într-un vers al refrenului acestui cântec.

Nu este prima colaborare dintre cei doi artişti care, în 2020, au lansat un remix al hitului “Blinding Lights”, în care Rosalia îl acompaniază pe The Weeknd.

Stancu Alexandru
Stancu Alexandru
2017 este anul debutului meu în presă. Am trecut pe la ProTv și Aleph News, iar din vara lui 2021 am devenit editor web la România Liberă.
Cele mai citite
Ultima oră
Pe aceeași temă