Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Premieră la Târgul de Turism al României

Mamaia și Constanța, o singură destinație turistică

Share

Cristian Hagi 0 comentarii

Actualizat: 15.03.2018 - 15:13

 

Fosta structură de promovare a stațiunii Mamaia, Asociația Litoral – Delta Dunării, a fost desființată. În locul ei, de promovarea stațiunii din nordul litoralului se va ocupa Organizația Patronală Mamaia – Constanța (OPM).

Sursa principală de finanțare rămâne ace­eași: taxa de promovare pe care o plătesc firmele din stațiune. Noutățile sunt că fosta șefă a asociației, Corina Martin, a fost trasă pe dreapta, și că, de acum, Mamaia se promovează la pachet cu orașul Constanța, de care aparține, de fapt, din punct de vedere administrativ. Prima apariție publică și de amploare a organizației a fost la Târgul de Turism al României, unde a avut un stand propriu. Pe acolo au trecut și ministrul Turismului, Bogdan Trig, dar și primarul Constanței și președintele Consiliului Județean, semn că ambele instituții susțin noua organizație.

Standul a fost amenajat, spun organizatorii, astfel încât să amintească de toate activitățile specifice litoralului, semn că acestea vor fi și direcțiile de promovare în viitor. Acestea sunt, potrivit reprezentanților OMPC, „distracție, condiții excepționale de cazare,  preparate culinare specifice ținutului Dobrogea, vinuri din podgoriile însorite, care fac strugurii mai dulci și mai aromați“.

„Încercăm să venim cu noutăți din Dobrogea, pentru că vorbim despre litoral de la un capăt la altul, din Năvodari până la Vama Veche. Le mulțumesc tuturor pentru participare și pentru sprijin în promovarea turismului în zona pe care o reprezentăm“, a declarat președintele OPM, Nicolae Bucovală, la deschiderea oficială a standului.

Istorie și smart travel

Prezența la TTR are ca scop reprezentarea și promovarea destinației Mamaia-Constanța într-un mod coerent și targetat, abordând un display proaspăt, tip open-space, în care savoarea locală, istoria, natura și evenimentele de toate tipurile se îmbină pentru a oferi potențialului consumator o experiență turistică integrată, folosind instrumente de smart travel, a declarat Anca Pavel-Nedea, directorul executiv al organizației, fost președinte al Autorității Naționale pentru Turism.

„Pentru prima dată, noi răspundem unei inițiative private și ne-am străduit să lăsăm deoparte tot ce ne separă și să venim în fața românilor, să le spunem că de la noi răsare Soarele, că la noi sunt oricând bineveniți, că ne înțelegem între noi și că am încercat să venim aici cu tot ce avem mai bun“, a spus și primarul munci­piului Constanța,  Decebal Făgădău.

Următorul pas în promovarea celor două destinații este înființarea Organizației de Management a Destinației (OMD) Constanța –
Mamaia. Acest lucru se va întâmpla, însă, după ce se va finaliza cadrul legislativ, în urma votului din Parlament, pentru OMD-uri.

Un alt scop al organizației a fost prezentat de fostul ministru al Turismului Mircea Dobre.

„Avem ce să oferim și trebuie să ne promovăm destinația împreună. Turiștii străini trebuie să fie atrași în număr cât mai mare pe litoralul românesc“, a spus el. Cu un procent de turiști străini de circa 5% din numărul total, Mamaia, Constanța (și, de altfel, întreg litoralul) au eșuat lamentabil la acest capitol.   

Comentarii

loading...