Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Facebook va modifica platforma de publicitate plătită pentru a evita discriminarea

Facebook va modifica platforma de publicitate plătită, pentru a preveni discriminarea din reclamele pentru angajări, imobiliare şi cele referitoare la creditare, în urma unui acord convenit cu Uniunea Americană pentru Libertăţi Civile (ACLU), transmite Reuters.

Share

Rl online 0 comentarii

20.03.2019 - 10:08

Operatorul reţelei de socializare va lua măsuri proactive pentru a împiedica advertiserii să discrimineze utilizatorii în funcţie de rasă, sex sau vârstă, a anunţat ACLU într-un comunicat.

De la sfârşitul anului 2016, Facebook a resimţit presiuni legate de practicile în domeniul publicităţii ţintite din partea ACLU, Outten & Golden, Communications Workers of America, persoanelor care îşi caută un loc de muncă şi consumatorilor, precum şi a organizaţiilor pentru protejarea drepturilor civile şi a accesului egal la locuinţe.

Facebook a ajuns în trecut la un acord similar cu statul Washington, pentru a pune capăt publicităţii ţintite discriminatorii, şi a anunţat că a eliminat mii de categorii legate de atribute personale posibil discriminatorii, din instrumentele de excludere din publicitatea ţintită.

Comentarii

loading...